Konuya cevap cer

[ATTACH]210531[/ATTACH][ATTACH]210530[/ATTACH][ATTACH]210532[/ATTACH][ATTACH]210533[/ATTACH][ATTACH]210534[/ATTACH][ATTACH]210535[/ATTACH][ATTACH]210536[/ATTACH][ATTACH]210537[/ATTACH][ATTACH]210538[/ATTACH][ATTACH]210539[/ATTACH][ATTACH]210540[/ATTACH][ATTACH]210541[/ATTACH]


Teşekkürler chrome ile denedim oldu.

1. fotoda kırmızı kablo aküye direk bağlanmış olup sigortası da mevcuttur. Sanayideki oto parçacısından aldım.

2. fotoda ise yeşil siyahlı koaksiyel kablonun içini çıkardım borusunu kabloyu korumak için kablonun üzerine geçirdim.

3,4,5,6. fotolarda ise gaz fren pedallerinin ordan akünün bulunduğu kaput kısma geçen kablo görülüyor. Lastikli kısmın kenarından kabloyu kaporta bölmesine doğru ittim. Gres yağı sürerseniz kablo kolayca geçer. Yalnız kablonun kaportaya temas eden yeri sıkı olduğu için kaportayla kablo arasına lastik parçası keserek koydum. Kaportanın ordan kablonun nerden çıktığını bilmiyorum ancak kabloyu 1 metreden fazla geçirdikten sonra kaporta bölmesinde kabloyu bulup çektim.

7 nolu fotoda kapının kenarındaki plastiğin altından geçirdim. Plastik kısım açılıyor ancak kısıtlı zamanda kabloyu çektiğim için ve şarjım az kaldığı için foto çekememiştim.

8 nolu fotod arka koltuğu öne yatırıp kabloyu bagaja geçirdim.

9,10,11 nolu fotolarda ise kablo ve çakmaklık soketinin yerleşimi ve şaseden eksiyi nasıl aldığım görülmektedir. Bagajdaki yerleşim sizin yaratıcılığınıza kalmış.

12 nolu fotoda ise kabloyu çekmeme neden olan invertör görülmektedir.


Geri
Üst