Beyaz gündüz farı led

Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
53
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar Çin'den aldım. Kargo dahil 11 TL'ye aldım. Resimlerini atıcagım. Konu açma amacım fiyatı.Ülkemizde 60 TL. Yazık günah 20 gün bekleyin 11 TL'ye almış olun.Link için talep olursa yazayım.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
753
Tepkime puanı
2
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

ben stoplar için almıştım bitane Çin'den 8-10 dolarlık..

Sonra stoplara taktım , sigorta attı, bütün arıza ışıkları yandı devre tamamlanmadığı için güvenlik amaçlı vitesi kilitledi. Ben 3.5 atarak servisin yolunu tuttum, o gidiş yolunu bir ben bilirim..

Sonra hallettik neyse, ondan sonra bir daha hiç ucuz Çin ledi takmadım.

Arabamdaki ön kısa uzun ve sis farları, makyaj ışıkları hariç bütün lambalar led.
Hepsi daha önce denenmiş minimum 30 dolarlık ledler.



iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,384
Tepkime puanı
1,483
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

[quote author=hondankara06 link=topic=418.msg5311#msg5311 date=1401905052]
Arkadaşlar Çin'den aldım. Kargo dahil 11 TL'ye aldım. Resimlerini atıcagım. Konu açma amacım fiyatı.Ülkemizde 60 TL. Yazık günah 20 gün bekleyin 11 TL'ye almış olun.Link için talep olursa yazayım.
[/quote]

Hocam montaj sonrası fotoğraf ve link alabilirmiyiz ;)

[member=122]temizyurek[/member] Haydar hocam arkadaş sanırım takmış problem yaşamadıysa 11 liraya alınır :)
Ben de iç aydınlatmaların hepsine 2-3$ lık ledlerden taktım hiç sorun yaşamadım ;)
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
753
Tepkime puanı
2
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ben söyleyim de, forum amacına ulaşmış olsun..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,384
Tepkime puanı
1,483
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

[quote author=temizyurek link=topic=418.msg5321#msg5321 date=1401909670]
Ben söyleyim de, forum amacına ulaşmış olsun..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[/quote]

Haydar hocam uyarı için teşekkür ederim ;)
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
53
Tepkime puanı
0
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

Arkadaşlar takalı 1 ayı geçti hergun aracı kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yok. Temizyurek haklı bu konuda dikkat etmek lazım benim ki bir tavsiye resımleri de yarın atıyorum inş


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
53
Tepkime puanı
0
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led



Bu aksam görüntüsü


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
471
Tepkime puanı
3
Konum
ankara
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ilk kontagi cevirdiginde ledlerde pirpir yapiyomu. Benimkinde 10 sn kadar yan son yapar gibi oluyo ve sonra tamamen yanio.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
631
Tepkime puanı
2
Konum
İstanbul tarabya
Ynt: Beyaz gündüz farı led

Ynt: Beyaz gündüz farı led

O normal bise. Beyine az elktrik gidiyo onu check ediyor. 10 sn biraz fazla yapmis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst