Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Honda, sorunsuz şanzıman imajını CVT' ye geçerek bitirdi. Fabrikasyon olan halat koparma sorunlarını 27, 35, 50, 60 k.km.lerde duyar olduk. Ticaride kullanilip 400 bin kullananlar da var.Aslında CVT konforlu güzel bir şanzıman. Hondanin kullandığı halat dayanıksız.Honda bu işi ilk etapta beceremedi. Toyotada zincir koparan duymadım mesela.Malesef garanti kapsamına alınmıyor. Kullanıcı hatası deyip geçiyorlar. Halbuki bunun fabrikasyon bir hata olduğunu düşünüyorum.Halat koparanlar içerisinde bakımlarını serviste düzenli yaptırıp, aracını yormadan kullananlarda bulunmaktaydı.İlanlara bakıldığında çoğu CVT FC5'ler 100+ k.km.de olduğunu görebilirsiniz.8-10 yıl kullanma niyetiyle aldığım FC5 CVT aracımı olası CVT muhabbetleri nedeniyle ileride sorun yaşamamak adına sattım. Şuanda FB7 otomatik ile devam ediyorum.
Honda, sorunsuz şanzıman imajını CVT' ye geçerek bitirdi. Fabrikasyon olan halat koparma sorunlarını 27, 35, 50, 60 k.km.lerde duyar olduk. Ticaride kullanilip 400 bin kullananlar da var.
Aslında CVT konforlu güzel bir şanzıman. Hondanin kullandığı halat dayanıksız.
Honda bu işi ilk etapta beceremedi. Toyotada zincir koparan duymadım mesela.
Malesef garanti kapsamına alınmıyor. Kullanıcı hatası deyip geçiyorlar. Halbuki bunun fabrikasyon bir hata olduğunu düşünüyorum.
Halat koparanlar içerisinde bakımlarını serviste düzenli yaptırıp, aracını yormadan kullananlarda bulunmaktaydı.
İlanlara bakıldığında çoğu CVT FC5'ler 100+ k.km.de olduğunu görebilirsiniz.
8-10 yıl kullanma niyetiyle aldığım FC5 CVT aracımı olası CVT muhabbetleri nedeniyle ileride sorun yaşamamak adına sattım. Şuanda FB7 otomatik ile devam ediyorum.
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.