Konuya cevap cer

Honda, sorunsuz şanzıman imajını CVT' ye geçerek bitirdi. Fabrikasyon olan halat koparma sorunlarını  27, 35, 50, 60 k.km.lerde duyar olduk. Ticaride kullanilip 400 bin kullananlar da var.


Aslında CVT konforlu güzel bir şanzıman. Hondanin kullandığı halat dayanıksız.

Honda bu işi ilk etapta beceremedi. Toyotada zincir koparan duymadım mesela.


Malesef garanti kapsamına alınmıyor. Kullanıcı hatası deyip geçiyorlar. Halbuki bunun fabrikasyon bir hata olduğunu düşünüyorum.


Halat koparanlar içerisinde bakımlarını serviste düzenli yaptırıp, aracını yormadan kullananlarda bulunmaktaydı.


İlanlara bakıldığında çoğu CVT FC5'ler 100+ k.km.de olduğunu görebilirsiniz.


8-10 yıl kullanma niyetiyle aldığım FC5 CVT aracımı olası CVT muhabbetleri nedeniyle ileride sorun yaşamamak adına sattım. Şuanda FB7 otomatik ile devam ediyorum.


Geri
Üst