Konuya cevap cer

[MENTION=14]timothyblue[/MENTION] Merhaba;

Ben daha evvel çok az bir süre kullandım sonra Kalabalıklaşınca önce Fransıza sonra Cıvıc'e yönlendim Umarım aşağıda yazdıklarımın faydası olur .muha.



1-Bu arabayı alacaksan Kesinlikle Ustanı iyi seç Araç Wankel Motor Bu Motor yapısı gereği yağ yakar  ve belirli aralıklarla yağlanmaları gerekir (Ben 3500-4000 km arası yağlatırdım ) ama bunu bilmeyen birçok usta motoru 10.000 - 15.000 lerde yağlıyor ve motorun ömrünü yiyiyorsun (bir de eforlu kullanımı katınca düşün motorun halini  9000 devirde (*)redline yapan bir araca bineceksin  :driver:)   (*) devir saatindeki kırmızı (yüksek devir ) alanda seyahat edersen red line yapmış oluyorsun... [;)]

2-Öyle yakıt 10- 11 lt falan yakmıyor  yakıtı 13-14 civarında (baya baya  yakıyor anlayacağın)

3-Motor Teknolojisi bir muamma (Wankel Motor) Benim başıma gelmedi 15 gün kullandım sattım ama Motora "Türkiyede el atılmıyor"deniyordu ..Sebep motor teknolojisini kimse bilmesin diye Araç paketlenip Japonyaya gönderiliyormuş falan filan....

4-Ben  2008 de 45 bine satmıştım 2.eli zayıf ama bilen alır temizse araç

5-Vergi dilimi aslında 2600 cc olmasına rağmen motor özelliğinden dolayı 1300 cc dilimi üzerinden :) yani avantadasın al benisi o yüzden fazla :ok:  1300+1300 =2600 cc motor  Beygir gücü ise =400 beygir :D

6-Dikkat !  Rektifiye yi unut 

7-Bu arabaya  LPG oalyı benim kafamda hep vardı sonra güldüm kendime satmamım sebebi o zaten rotary motora lpg :D:D

8-sonuç olarak hafif araç kalkışta sıkıntı ve bana sorarsan madem aksiyon arıyorsun ben S2000 derim ayrıca düz vites olması dev bir handikap ;spor araç olduğu için araç otm. olmalı ve mutlaka ve mutlaka direksiyondaki kulakçıkları olmalı

selamlar saygılar


Geri
Üst