Civic FC5 Boyası kabarıp dökülen honda

Katılım
22 May 2021
Mesajlar
107
Tepki puanı
33
Konum
Ankara
Ad Soyad
mustafa akgül
Yaş
36
Aracınız
Civic FC5 2021
Bu sorun hondalarda var cam kenarlarında tarcanlarda görmüştüm bunun ile ilgili çok gmrdüm ayıplı kesinlikle
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,145
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Serviste yaptırılan periyodik bakım sadece motor yağı ve filtrelerin yada şanzıman yağının değiştirilmesi değildir, bakımı yapan mekanikerin elinde bir checklist yani kontrol listesi olur buna göre aks körükleri, kapı kilitleri, lastikler, fren balataları, silecekler, elektronik sistemler, süspansiyon, jantlar ve kaporta boya gibi yada alt takımda elektrolitik pas koruyucu kaplamalı olan bütün parçalar ve diğer birçok parça mekaniker tarafından listeden kontrol edilip iyi yada kötü kondisyonda olup olmadığı ve kötü kondisyonda ise gerekli işlemin garantiden yada ücreti ile yaptırılması gerektiği kayıt altına alınır sorumluluk buradan sonra servisindir.

Serviste bakım esnasında bu checklist in sadeleştirilmiş hali müşteriye fatura eki biçiminde veriliyor.

Birçok servis periyodik bakımlardaki bu detaylı kontrolleri alelade yada acelece yapacaktır, iş yükü sebebiyle böyledir, ancak kontrol etmeksizin belli aralıklarla mutlaka değiştirilmesi gereken filtre yağ vs. bunlar dikkate alınıp daha titiz davranırlar.

Dolayısı ile serviste periyodik bakım yaptırdığınız zaman bakım periyotunuz içerisinde yani 12ay yada 10000km boyunca bütün otomobilin yıpranma harici bozulacak olan parçalarının servis çıkışında sağlam ve sorunsuz olduğunu yetkili servis mekanikerin işaretlediği rapora göre sorumluluk altına alır.

Uzun lafın kısası servis bu araç burada bakıma girdi derse o aracı komple kontrol ettiğini sorumluluğuna alır. Sadece yağ ve filtre değil araç üzerinde birçok noktada.

Eğer periyodik bakım süresi geçti ise zamanında kontrol edilmedi kabul edilir yani bakım periyotunda kaporta boya aks körüğü şanzıman vs. takip edilmediği için birçok parça ve araç üzeri ekipman servis sorumluluğundan çıkar. Servis bakım esnasında kontrol edip sağlam ve sorunsuz kabul edip teslim etti diyelim ve 12 ay veya 10000km içerisinde bir problem yaşansa idi o zaman ücretsiz onarım hakkı doğar.

Mahkemeye verildiği zaman servis yada yetkili bayi yada marka kendisini bu şekilde savunsa da bir yerden sonra servis mahkeme ile uğraşmak istemeyip geri adım atar yada genelde tüketici lehine karar verecektir, yada en halihazırda genel olarak görünen durumda marka müşteri memnuniyeti açısından bir noktadan sonra çözüm önerisi getirecektir, genelde bozulan boya ve kaporta parçalarını boyayalım derler komple otomobili yenisi ile yada muadili ile değiştirme kararı çok nadir oluyor.
 

agit

0
Katılım
23 Nis 2018
Mesajlar
70
Tepki puanı
28
Yaş
38
Konum
Bingöl
Serviste yaptırılan periyodik bakım sadece motor yağı ve filtrelerin yada şanzıman yağının değiştirilmesi değildir, bakımı yapan mekanikerin elinde bir checklist yani kontrol listesi olur buna göre aks körükleri, kapı kilitleri, lastikler, fren balataları, silecekler, elektronik sistemler, süspansiyon, jantlar ve kaporta boya gibi yada alt takımda elektrolitik pas koruyucu kaplamalı olan bütün parçalar ve diğer birçok parça mekaniker tarafından listeden kontrol edilip iyi yada kötü kondisyonda olup olmadığı ve kötü kondisyonda ise gerekli işlemin garantiden yada ücreti ile yaptırılması gerektiği kayıt altına alınır sorumluluk buradan sonra servisindir.

Serviste bakım esnasında bu checklist in sadeleştirilmiş hali müşteriye fatura eki biçiminde veriliyor.

Birçok servis periyodik bakımlardaki bu detaylı kontrolleri alelade yada acelece yapacaktır, iş yükü sebebiyle böyledir, ancak kontrol etmeksizin belli aralıklarla mutlaka değiştirilmesi gereken filtre yağ vs. bunlar dikkate alınıp daha titiz davranırlar.

Dolayısı ile serviste periyodik bakım yaptırdığınız zaman bakım periyotunuz içerisinde yani 12ay yada 10000km boyunca bütün otomobilin yıpranma harici bozulacak olan parçalarının servis çıkışında sağlam ve sorunsuz olduğunu yetkili servis mekanikerin işaretlediği rapora göre sorumluluk altına alır.

Uzun lafın kısası servis bu araç burada bakıma girdi derse o aracı komple kontrol ettiğini sorumluluğuna alır. Sadece yağ ve filtre değil araç üzerinde birçok noktada.

Eğer periyodik bakım süresi geçti ise zamanında kontrol edilmedi kabul edilir yani bakım periyotunda kaporta boya aks körüğü şanzıman vs. takip edilmediği için birçok parça ve araç üzeri ekipman servis sorumluluğundan çıkar. Servis bakım esnasında kontrol edip sağlam ve sorunsuz kabul edip teslim etti diyelim ve 12 ay veya 10000km içerisinde bir problem yaşansa idi o zaman ücretsiz onarım hakkı doğar.

Mahkemeye verildiği zaman servis yada yetkili bayi yada marka kendisini bu şekilde savunsa da bir yerden sonra servis mahkeme ile uğraşmak istemeyip geri adım atar yada genelde tüketici lehine karar verecektir, yada en halihazırda genel olarak görünen durumda marka müşteri memnuniyeti açısından bir noktadan sonra çözüm önerisi getirecektir, genelde bozulan boya ve kaporta parçalarını boyayalım derler komple otomobili yenisi ile yada muadili ile değiştirme kararı çok nadir oluyor.

Rötuşla halledilecek bir durum olmaktan çıktı ne yazık ki. Aracın 3 yerinde boya kalkması var ve devam ediyor. Sıfır aldığım araca neden rötuş yapayım. Kusur benim değil üreticinin


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
51
Tepki puanı
29
Konum
Ankara
Rötuşla halledilecek bir durum olmaktan çıktı ne yazık ki. Aracın 3 yerinde boya kalkması var ve devam ediyor. Sıfır aldığım araca neden rötuş yapayım. Kusur benim değil üreticinin


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aynı problem benim 2018 aracımda gerçekleşti. Bugün farkettim. Ne sonuç aldınız. Servis ne önerdi

CPH1951 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
7a106d3182912ed07bc2830638ab2b94.jpg
 
Geri
Üst