Konuya cevap cer

Videoyu izledim.

Brc sistemleri olarak iki farklı program olduğu için dedikleri kendi sisteminde doğru. Ya diğerleri?Enjektörler mili saniyeleri her devir ve vitese göre ayarlanmalı. Bu çok doğru. Araç durduğu yerde ayar yapıp göndermek kolaya kaçmak oluyor.

Kapalı sistemde ayara bakarak açık sistemi oradan belirleriz demesine ben tatmin olmadım.

Burada asıl şuçu afr ayarına atmak doğru değil!

Burada sıkıntı düzgün ayar yapamayan lpg ustalarından kaynaklanıyor!

Afr ayarından önce aracın benzinde temiz çalışacak. Ardından uygun malzemeler ve işcilik ile güzel montaj. Sonra ayar işine bakılmalı. Rolantide başlar. Dip gaz yakıt hava karışımına kadar gider.

Bazı ustaların gerek yok demesi. Araçları %90 kapalı sistemde kullandığımızdandır. Bu ustada onlardan biri.


Benim fikrim Hondalardaki silkeleme problemi bence açık ve kapalı sistemin beraber düzgün şekilde yapılmadığından benzin gibi az değil, daha fazla hissedilmesine neden oluyor.


Faaliyet ayn-ı lezzettir...


Geri
Üst