Civic bakım (yağ ve filtre önerisi)

Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Arkadaşlar 2012 model yeni kasa civic aracımın 70000 bakımını yaptıracağım. Hep honda servis de yaptırdığım bakımı dışarda yatırmak istiyorum. Honda 600 tl dedi. O kadar para vermek istemiyorum. Özele götürdüm ama pek anlamıyorlar. Daha önceden paylaşım olmuş ama net bir sonuç alamadım. Hangi marka yağ ve filtre kullanabilirim? Honda serviste kullanılan orjinal filtre bulabilir miyim? Orjinal eşdeğerinde filtre hangi marka önerirsiniz? Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Sent from my SM-G900FQ using CivicTR Forum mobile app
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
92
Tepki puanı
1
Aracınız
Hocam malzemeyi servisten alıp dışarıda yaptırabilirsin tabi işçilik pahalıysa. Hava filtresi 70 tl ben n 11 den aldım 24 TL ye 2 bin km var 40 bin bakımına katran bağlamıştı serviste orjinalini taktıracağım ama ikisi arasında pek bi fark göremedim sadece orjinalinde Honda yazıyor.

SM-N910H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
3 Haz 2015
Mesajlar
276
Tepki puanı
6
Konum
Ankara
Aracınız
hocam hangi ilde ikamet ettiğini falan bi kendini tanıtma bölümünde yazsaydın daha kolay yardımcı olabilirdik.

yağ için n11 de eneos 0w20 var 100-110 Tl arası ücretsi kargo forumda bir çok kişi bu yağı önerir. fitre için dediğim gibi hangi ilde olduğunu bilmiyorum ama sanayi de japon parçacılarda hepsi mevcut ve servisin yarı fiyatına. ben real filter kullanıyorum polen ve hava filtresi için yağ filtresi orjinal honda o da japon parçacılarda mevcut. periyodik bakım haricinde birşey yoksa dışarda 300 TL bile tutmaz bakım masrafı.

Arkadaşlar 2012 model yeni kasa civic aracımın 70000 bakımını yaptıracağım. Hep honda servis de yaptırdığım bakımı dışarda yatırmak istiyorum. Honda 600 tl dedi. O kadar para vermek istemiyorum. Özele götürdüm ama pek anlamıyorlar. Daha önceden paylaşım olmuş ama net bir sonuç alamadım. Hangi marka yağ ve filtre kullanabilirim? Honda serviste kullanılan orjinal filtre bulabilir miyim? Orjinal eşdeğerinde filtre hangi marka önerirsiniz? Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Sent from my SM-G900FQ using CivicTR Forum mobile app
 
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
264
Tepki puanı
61
Aracınız
Civic FB7 2012
Yağ için eneos 0x20 n11den aldım, filtrelerin hepsini servisten.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Ustam motul marka bir yağda önerdi. Araştırdığım kadarıyla iyi bir yağmış. Eneos markaya göre daha mı iyi acaba fiyat biraz daha yüksek. Motulu mu tercih etsem karar veremedim.
Servisi aradım yağ, hava, polen, lpg filtresini alabiliyormuşuz. Filtreler ortalama 200 tutuyor. Yağ ve işçilik ile birlikte 360 olur sanırım. Servise yaptırırsak yağ 190 işçilik 90 toplam diğer işlemlerle birlikte 550yi bulur dedi.

SM-G900FQ cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
249
Tepki puanı
80
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2018
Yağı N11 den eneos 0w20 alabilirsiniz.

Hava ve yağ filtresi naçizane fikrim kesinlikle orijinal olması.

Polen filtresi yan sanayi olsa da olur. Sonuçta klimanın gelen havayı filtreliyor. Çok da hayati bir şey değil bence.

Hava filtresini de yan sanayi almıştım ben. Araba yüke girince dana gibi böğürmeye başladı. Sonra gittim servisten orijinal hava filtresi aldım, sesi düzeldi.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
55
Tepki puanı
7
40 bin bakımını dışarda 220 tlye yaptırdım. Bakım parçalarını N11 den temin ettim. Yağ Eneos 0w20 filtreleri set olarak n11 de yunusoğlu otomotivle görüşürseniz yardımcı olur. Hava filtresi mann diğerleri boshc 99tl. 2bin yaptım sıkıntı yok.

GT-I9100G cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst