Konuya cevap cer

Maalesef aslında değil, resmi olarak ikinci 3 yıllık dönem "uzatılmış şartlı onarım garantisi" olarak adlandırılıyor, genelde kullanıcı hatası olmadığından emin oldukları hususlarda garanti kapsamına alabiliyorlar, bu husus yine fabrika'nın insiyatifinde.


Mesela linkteki tüketici sizin yaşadığınıza benzer bir durum yaşamış ancak garantiye almamışlar.

[URL unfurl="true"]https://forum.donanimhaber.com/honda-6-yil-150-000-garanti-yalanmis--42684790[/URL]


Honda'nın garanti sayfasından direk alıntı yapıyorum,

"Honda tarafından yeni Honda otomobil sahiplerine, garanti kitapçığında belirtilen şartlarla sunulan 3 yıl ya da 100.000 kilometre garanti süresinden sonra, otomobilin ilk satış tarihinden itibaren azami 6 yıl ya da 150.000 kilometreye kadar süre ile ücretsiz ve uzatılmış şartlı bir onarım menfaati sunulur."


[URL unfurl="true"]https://honda.com.tr/otomobil/satis-sonrasi/6-yil-garanti[/URL]


Eskiden Honda'nın sitesinde şöyle bir bilgi de vardı ancak bu ifadeyi yeni site tasarımında kaldırdılar.

[ATTACH=full]263705[/ATTACH]


Geri
Üst