Konuya cevap cer

Merhabalar...

2018 model aracımızla aynı sorunla karşı karşıyayız.. Yetkili servis sorununun radyatörden kaynaklı olduğunu ve de garanti kabul ederse değişebileceklerini söylediler.. (İlk aldığımızda araca 6 yıl ya da 150 bin km garanti verilmişti.) Garanti bitimine daha 2 aydan fazla zaman olmasına rağmen yetkili  servisten ( Ayışığı ) aracımızın garanti dahilinde olmadığını gerekçeleri ise "araca her sene bakım yaptırmamamızdan" kaynaklı olduğu söylendi..bu her sene bakım işini her honda sahibi biliyor u acaba..? oysa ki bunu bize hiçbir zaman söylemememişlerdi..sadece  5 bin 10 bin vede 20 ya da 30 bin bakımlarını (zamanı gelen rutin bakımlar) yaptırmamız gerektiğini söylemişlerdi ya da biz böyle biliyorduk..bu konuda herhangi bir kurumun ya da mercinin yardımcı olması söz konusu oalbilir mi acaba.?


Geri
Üst