Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.[URL unfurl="true"]https://www.civictr.com/forums/tanisma.29/[/URL]Geçmiş olsun. Turbo problemi ile ilgili ilk konu diyebilirim.Turbo Basınç Sensörü Arızası Nelerdir?Turbo basınç sensörü arızalandığında, şarj basıncı ayarlanamaz, motor performansı düşer. Turbo basınç sensörünün arıza nedenleri genellikle; Sensörün çalışma ömrünün bitmiş olması, sensör ucunun yağ ve kirle kaplanmış olması kirlenmiş olması, sensör bağlatı kablolarında kopukluk-kısa devre, sensör soket bağlantısında boşluk olması, oksitlenme ya da kir-çamur-yağ birikmesi, ECU’nün arızalı olması. Soket ve bağlantı kablosu kopukluk ve gevşeklikleri kolayca giderilebilir. Sensör kirlenmişse, uygun sıvıyla temizlenmelidir.Turbo basınç sensörü arızalanırsa, ya da aşırı yüksek basınç sinyali gönderirse, motor kontrol ünitesi motoru korumak için sınırlı çalışma moduna geçer. Motorun gücü sınırlandırılır ve çekişi (torku) düşer. Artık turbo şarjın basınç ayarı yapılamaz.
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
[URL unfurl="true"]https://www.civictr.com/forums/tanisma.29/[/URL]
Geçmiş olsun. Turbo problemi ile ilgili ilk konu diyebilirim.
Turbo Basınç Sensörü Arızası Nelerdir?
Turbo basınç sensörü arızalandığında, şarj basıncı ayarlanamaz, motor performansı düşer. Turbo basınç sensörünün arıza nedenleri genellikle; Sensörün çalışma ömrünün bitmiş olması, sensör ucunun yağ ve kirle kaplanmış olması kirlenmiş olması, sensör bağlatı kablolarında kopukluk-kısa devre, sensör soket bağlantısında boşluk olması, oksitlenme ya da kir-çamur-yağ birikmesi, ECU’nün arızalı olması. Soket ve bağlantı kablosu kopukluk ve gevşeklikleri kolayca giderilebilir. Sensör kirlenmişse, uygun sıvıyla temizlenmelidir.
Turbo basınç sensörü arızalanırsa, ya da aşırı yüksek basınç sinyali gönderirse, motor kontrol ünitesi motoru korumak için sınırlı çalışma moduna geçer. Motorun gücü sınırlandırılır ve çekişi (torku) düşer. Artık turbo şarjın basınç ayarı yapılamaz.
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.