Merhaba hocam. 5 yıl boyunca 2009 model 1.4 civic hb i-shift kullandım.
Araç tasarım olarak benzersiz. Herkesin gözü üstünde. İç mekan sedana göre daha ferah. Ayrıca iç malzeme kalitesi sedana göre daha iyi. Aracın süspansiyonları sert, çukur ve tümseklerden geçerken bunu çok hissettiriyor fakat yol tutuşu çok iyidir.
Hb olmasına rağmen bagaj hacmi yeterli.
İki çeşit motora sahip; 1.4 100 bg ve 1.8 140 bg. 1.4 ün tüketimi çok iyidir, 7lt/100 km. 1.8 de fd6 ya göre daha az yakar ve daha performanslıdır.
Usb çıkışı ve bagajda 12 volt çıkışı mevcut.
Gelelim şanzımana. Benim aracım 1.4 i-shift idi. Yarı otomatik, biraz sarsıntılı geçişleri vardır ama alışınca sıkıntı olmuyor. Bu şanzımanın sıkıntısı aracın km si arttıkça baskı balata problemi çıkartabiliyor. İ-shift alırken özellikle şanzımana baktırmak gerekir.
1.8 lerde düz,i-shift ve tam otm şanzıman mevcut. 1.8 alırsanız düz ya da tam otm almakta fayda var. İ-shift riskli olabilir.
Aklıma gelenler bunlar. Merak ettiğiniz olursa buradan sorabilirsiniz. [MENTION=411]kubilay[/MENTION]
2013 Honda Civic Sedan Eco Beyaz&Navitech NX 220R