Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
> HC emisyonları; Belirli bir noktaya kadar, hava/yakıt karışımı zenginleştikçe (hava/yakıt karışımında havaya göre yakıtın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.> Karbonmonoksit konsantrasyonunun artmasının başlıca sebebi silindir içerisinde karbon atomlarının yeterli oksijen bulamayıp CO2 (karbondioksit)’e dönüşememesidir. Bu da zengin karışımdan dolayı ortaya çıkar. Silindirler içerisinde havadan çok yakıtın olması, yakıtın yanması için gerekli oksijeni bulamamasına yol açar ki bu da CO emisyonlarının ortaya çıkmasına neden olur.> Küçük ayrıntılar hocam. Araç çalışırken oksijen sensörleri sinus dalgası yapar (zengin,fakir) hep aynı durmaz. HC, CO, CO2 aralarındaki alışverişten kaynaklıdır diye düşünüyorum.Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
> HC emisyonları; Belirli bir noktaya kadar, hava/yakıt karışımı zenginleştikçe (hava/yakıt karışımında havaya göre yakıtın artması) HC konsantrasyonu yükselmektedir. Bunun sebebi ise oksijen yetersizliği ve yanmanın tamamlanmamasıdır.
> Karbonmonoksit konsantrasyonunun artmasının başlıca sebebi silindir içerisinde karbon atomlarının yeterli oksijen bulamayıp CO2 (karbondioksit)’e dönüşememesidir. Bu da zengin karışımdan dolayı ortaya çıkar. Silindirler içerisinde havadan çok yakıtın olması, yakıtın yanması için gerekli oksijeni bulamamasına yol açar ki bu da CO emisyonlarının ortaya çıkmasına neden olur.
> Küçük ayrıntılar hocam. Araç çalışırken oksijen sensörleri sinus dalgası yapar (zengin,fakir) hep aynı durmaz. HC, CO, CO2 aralarındaki alışverişten kaynaklıdır diye düşünüyorum.
Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.