Konuya cevap cer

Aynı durumu geçen yaz ben de yaşadım.yol aynı yol . Ben kendi aracımda benzinde gazladıgım yol. Denedigim LPG li prinsli rs ise daha iyi idi. Bendeki fk7. Tabii rs de 2 önemli fark daha vardı. K&N 33-5044 ve motul eco lite 5-30. Yakıt cimrisi 0-20 değil.

Ama teknik olarak sizin dediklerinize katılıyorum ... 100 devirlik fark hep öyle kalırsa sorun yok da değişirse LPG de az yaktiracaz diye sürekli alt devirlerde değişen devir farkıyla şanzıman ne olur.ama okuduğum kadarıyla prinsin ayarlarında hiç bir bozulma olmuyormus.benim önceki araç 2001 206 1.4 75 HP otomatikte o devir farkı araçta 4 kişi varken (300kg ve üzeri yüklerde) yoğun trafikte 300 400 devir dk lara çıktığı zaman şanzıman aşırı ısındıgı için stop ettiriyordu.

Ama bu dediğiniz devir farkı önemli. Ama arabayı aldigımdan beri bu LPG yi takip ediyorum. Sorun yaşayan LPG den şanzıman koparan duymadım. Duymayiz da inşaallah. Yakında bende prinsi taktıracağım. 10 yıl daha 300 bine kadar binmeyi planlıyorum nasipse. Yeni peugeot 308 ve 508 de güzel de bu fiyatlarla imkansız gibi. Ve o meşhur 1.2 pure tech 130 fazla yakıyor bizim 1.5 VTEC turboya göre.308 ler gelsin bı gorelim bakalım. Fk7 ve Rs çilerin aklını çelebilecek mi.


GM 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Geri
Üst