Distrübütör ateşleme sırası

Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepkime puanı
2
Konum
istanbul
Arkadaşlar distrübütör de ateşleme sırası önemli ona dikkat etmek gerekiyo ama benim sorum şu
Distrübütör kapağında ilk ateşleme hangi yuvaya geliyo bunu nasıl anlayabiliriz bilen biri var mı? Ve tabi bujilere de belli bi sırayla gidicek bujileri saymaya ne taraftan başlamamız gerekiyo ?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 

Hakan Uzun

Super Moderator
Yönetici
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,415
Tepkime puanı
3
Konum
Kocaeli, Körfez
Aracınız
Doktorum atesleme bobinlerinin atesleme sirasini mi soruyorsun eger oyleyse sirasiyla
1-3-2-4 bu sekilde sirasiylan yanma oluyor


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
1,387
Tepkime puanı
1
Konum
istanbul
Aracınız
Gamyon lamı ugrasiyon hayırdır doktorum

Tapatalk....
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepkime puanı
2
Konum
istanbul
[MENTION=563]bilisim[/MENTION] evet abi kamyonla uğraşıyorum.
Ateşleme sırasını biliyorum [MENTION=442]Hakan Uzun[/MENTION] ama sorun şu
Distrübütör kapağını taktim buji kablolarını bağladım hangi kabloyu ilk bujiye takicam? Veya tevzi makarasina gore baktığımda makaranın neresinden ilk ateşleme olur
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
1,387
Tepkime puanı
1
Konum
istanbul
Aracınız
[MENTION=301]dr.ersoy[/MENTION] orda sırada önemli fakat bildiğim kadarıyla silindirin pozisyonuda önemli velhasıl bilen biri lazım.Arkadaşın başına gelmişti tevzi makarası değişti fakat araç bir türlü çalışmadı.Birinci buji sökülerek içeri bir mil söküldü silindirin pozisyonu krank milinden ayarlandı ve o şekilde ayar yapıldı.Bu şekilde çalışmılştı araç sadece başımızdan geçen bir deneyim.
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepkime puanı
2
Konum
istanbul
[MENTION=301]dr.ersoy[/MENTION] orda sırada önemli fakat bildiğim kadarıyla silindirin pozisyonuda önemli velhasıl bilen biri lazım.Arkadaşın başına gelmişti tevzi makarası değişti fakat araç bir türlü çalışmadı.Birinci buji sökülerek içeri bir mil söküldü silindirin pozisyonu krank milinden ayarlandı ve o şekilde ayar yapıldı.Bu şekilde çalışmılştı araç sadece başımızdan geçen bir deneyim.
Evet abi o yöntemi biliyorum ona ustalık lazım.şuan tüm parçaları degistirdim buji buji kablosu distrübütör kapağı fln.tevzi makarası tertemiz onu ellemedim. Netten baktigim ateşleme sırasına bi kaç çeşit denedim ama olmadı malesef. Senin dediğin yöntemi yapmak lazım o da benim harcim değil
 
Üst