Fahri trafik müfettişi ve kırmızı ışık cezası

Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
166
Tepkime puanı
14
Konum
Kayseri
Aracınız
merhaba arkadaşlr dün ceza geldı kırmızı ışıkta geçmekten 199 tl 15 gun ıcerısınde odersem yuzden 25 ındıırmlı 150 tl.. cezayı kesen fahrı trafık mufettişi.. fahrı trafık mufettısı cezalarına ıtıraz eden oldu mu hıc aranızda. acıkcası bu arkadadan gelen ılk trafık cezam.. ıtıraz etmeyı dusunuyorum nasıl bır yol seyretmem gerekıyor kazanma ıhtımalım nedır?
 

senkron

Banned
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
84
Tepkime puanı
2
Geçmiş olsun hocam. Daha önce başıma hiç gelmedi ama araştırdığım kadarıyla Sulh Ceza Mahkmesine dilekçeyle başvuruda bulunmanız gerekiyormuş. Buyrun bir dilekçe örneği : DİLEKÇE
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,143
Tepkime puanı
3
Konum
Antalya
Aracınız
Hocam itiraz edecekseniz mutlaka cezayı ödeyin oyle itiraz edin indirim Hakkı'nızı kaybetmeyin bende aynı cezaya itiraz ettim geçmedim görüntü yok kayıt yok dedim mahkeme iptal etmedi buyuk ihtimalle sizinki de iptal olmaz ama üstüne gitmeniz gerek


Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
32
Tepkime puanı
0
Aracınız
fahri trafik müfettişi dediğiniz trafik polisi olmayan polisler mi? nası bişi bu??
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
116
Tepkime puanı
0
Aracınız
fahri trafik müfettişi dediğiniz trafik polisi olmayan polisler mi? nası bişi bu??
Belli şartlara sahip sivil insanlara verilen bir paye bu. Aynen dediğiniz gibi meslek olarak polis olmayan ama trafik cezası kesebilen aşırı vatansever elemanlar bunlar. :)
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,143
Tepkime puanı
3
Konum
Antalya
Aracınız
Sacmaliklarla dolu ülkemde ki en saçma unvanlardan sadece bir tanesi Fahri trafik müfettişi


Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O
 
Katılım
9 Nis 2016
Mesajlar
166
Tepkime puanı
14
Konum
Kayseri
Aracınız
Hocam itiraz edecekseniz mutlaka cezayı ödeyin oyle itiraz edin indirim Hakkı'nızı kaybetmeyin bende aynı cezaya itiraz ettim geçmedim görüntü yok kayıt yok dedim mahkeme iptal etmedi buyuk ihtimalle sizinki de iptal olmaz ama üstüne gitmeniz gerek


Sent from my iPhone using Tapatalkg iki. O
,

cvp ıcı tşk ederım mahkemenın ıptal etmemesı buyuk sacmalık ama neye gore suc kamera yok ıspat yok baska bırsey yok acıkcası mahkeme reddedıyorsa ugrasmaya degmez o halde tek durusmada souc ıkıyor mu yoksa gıt gel oluyor mu
 
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
1,143
Tepkime puanı
3
Konum
Antalya
Aracınız
,

cvp ıcı tşk ederım mahkemenın ıptal etmemesı buyuk sacmalık ama neye gore suc kamera yok ıspat yok baska bırsey yok acıkcası mahkeme reddedıyorsa ugrasmaya degmez o halde tek durusmada souc ıkıyor mu yoksa gıt gel oluyor mu
Siz gitmiyorsunuz gıyabiniz da karar veriyor sulh ceza Hakimligi karar size tebliğ ediliyor sadece bir dilekçe veriyorsunuz bence şansınızı deneyim hakim belki insaflı çıkar internette aynı durumdan bir suru dilekçe var
 
Üst