- Katılım
- 31 Ara 2016
- Mesajlar
- 30
- Tepki puanı
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar bende fc5 1.6 elegance eco cvt var. 2016nın sonunda ilk alanlardanım sanırım. Aracı raporla o zaman 58000e almıştım. Aldıktan 1 ay sonra pişman olmuş ve raporlu almamış olsaydım elli kere satmıştım.
Ama 20000 km sonrası fikrim tamamen değişti. Sizlerle de paylaşmak istedim. İzlenimlerim şöyle:
Birincisi benim araçta göçük sorunu yok. Şanslı olanlardanım. Arabanın tasarımı, genişliği, yol tutuşu, içeri ses alma seviyesi bence muadillerinden kat kat üstün. Bunları geçelim.
En önemli sorunlar olarak hep benim için hızlanma, çekiş gücü ve yakıt vardı. Yakıt zaten bende lpg ortalaması asla 9 litreyi geçmedi. Benim sürüş bölgem hep aynı şehir içi dışı yarı yarıya. Genel ortalamam 8. Yaklaşık 1000 km aynı güzergahta benzinde denedim onda da ortalamam 6.8 oldu. Yani yakıttan yana hiç sorun yok benim için. Sadece devrine dikkat ediyorum bir de araba 3000 devire yaklaşınca ayağımı gazdan hafif çekip yeniden basıyorum. Müthiş farkediyor böylece hem hızlanması hem de yakıt tasarrufu açısından. Bir nevi f1 şanzıman gibi kullanıyorum. Herkese tavsiye ederim. En azından deneyin
Hızlanma ve çekiş gücüne gelecek olursak, yakıt korkusunda dolayı hep econ modda kullandım uzun süre. Sonra aynı güzergahta evin kapalı denemek istedim. Çünkü arabanın econ moddaki inanılmaz hantallığı beni arabadan soğutmuştu. İlginç bir şekilde yakıtta hiçbir artı eksi yönde kaydadeğer bir değişim olmadı. Hatta kapalı modda daha uzun km yaptığım oldu. Mesela son depoda (33 lt) 410 km civarı kullandım ve zaman zaman agresif sürüşler de yaptım. Hantallık büyük ölçüde kayboldu. Tabi asla bir turbo motor değil. Ama tatmin edici seviyelere geldi. Hatta pedal kulllanımına alıştıkça serilik bile kazandım diyebilirim. Sözün özü benim için sıkıntılar genel anlamda kayboldu. Ve aracı sevmeye başladım.
Tabi bu süreçte bu fiyata yakın diğer neredeyse tüm arabaları denedim. Megane focus astra falan. Toplam değerlendirmede hiçbiri bence bu aracın yanından geçemez. Astrada easytronic döneminden kalma o her vites atışında iğrenç geriye doğru itme az da olsa devam ediyor. İç mekanda nereye dokunsanız cips ambalajı gibi ses veriyor. Aynı ses meganeda dibine kadar var. Focus daha sağlam görünüyor ama tip sakat ve benzinlileri anormal hantal. Vw grubuna girmiyorum çünkü yakıt değerlerini deneme fırsatım olmadı.
Ayağımda bebek uyutmaya çalıştığım için bir taraftan uzun uzun yazdım
İzlenimlerim böyle arkadaşlar. Bu fiyat aralığında bu aracın piyasada hiçbir rakibi yok diyebilirim.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Ama 20000 km sonrası fikrim tamamen değişti. Sizlerle de paylaşmak istedim. İzlenimlerim şöyle:
Birincisi benim araçta göçük sorunu yok. Şanslı olanlardanım. Arabanın tasarımı, genişliği, yol tutuşu, içeri ses alma seviyesi bence muadillerinden kat kat üstün. Bunları geçelim.
En önemli sorunlar olarak hep benim için hızlanma, çekiş gücü ve yakıt vardı. Yakıt zaten bende lpg ortalaması asla 9 litreyi geçmedi. Benim sürüş bölgem hep aynı şehir içi dışı yarı yarıya. Genel ortalamam 8. Yaklaşık 1000 km aynı güzergahta benzinde denedim onda da ortalamam 6.8 oldu. Yani yakıttan yana hiç sorun yok benim için. Sadece devrine dikkat ediyorum bir de araba 3000 devire yaklaşınca ayağımı gazdan hafif çekip yeniden basıyorum. Müthiş farkediyor böylece hem hızlanması hem de yakıt tasarrufu açısından. Bir nevi f1 şanzıman gibi kullanıyorum. Herkese tavsiye ederim. En azından deneyin

Hızlanma ve çekiş gücüne gelecek olursak, yakıt korkusunda dolayı hep econ modda kullandım uzun süre. Sonra aynı güzergahta evin kapalı denemek istedim. Çünkü arabanın econ moddaki inanılmaz hantallığı beni arabadan soğutmuştu. İlginç bir şekilde yakıtta hiçbir artı eksi yönde kaydadeğer bir değişim olmadı. Hatta kapalı modda daha uzun km yaptığım oldu. Mesela son depoda (33 lt) 410 km civarı kullandım ve zaman zaman agresif sürüşler de yaptım. Hantallık büyük ölçüde kayboldu. Tabi asla bir turbo motor değil. Ama tatmin edici seviyelere geldi. Hatta pedal kulllanımına alıştıkça serilik bile kazandım diyebilirim. Sözün özü benim için sıkıntılar genel anlamda kayboldu. Ve aracı sevmeye başladım.
Tabi bu süreçte bu fiyata yakın diğer neredeyse tüm arabaları denedim. Megane focus astra falan. Toplam değerlendirmede hiçbiri bence bu aracın yanından geçemez. Astrada easytronic döneminden kalma o her vites atışında iğrenç geriye doğru itme az da olsa devam ediyor. İç mekanda nereye dokunsanız cips ambalajı gibi ses veriyor. Aynı ses meganeda dibine kadar var. Focus daha sağlam görünüyor ama tip sakat ve benzinlileri anormal hantal. Vw grubuna girmiyorum çünkü yakıt değerlerini deneme fırsatım olmadı.
Ayağımda bebek uyutmaya çalıştığım için bir taraftan uzun uzun yazdım

iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.