Konuya cevap cer

Advan Yokohoma bu tip lastikleri Japonya da GTR larda görmek çok popüler :) fakat ülkemiz şartlarında (az yaksın iyi kaçsın) oldugu için Bu kadar iyi lastikleri getirmek oldukça maliyetlidir semi slick pist kullanımı için uygundur. Şimdilik kullanmaya devam edin mevcut lastiklerinizi maddi anlamda biraz toparlayında alırsınız bir takım.


Viraj kasmadan önce yeni lastiklerle en az 500 km rodaj yaparsınız onun yüzeyinde bir kaplaması bulunur o zamanla yol aldıkca gider. Test asamasında biraz frenleri ısındırdıktan ve lastikleride ısındırdıktan sonra yag su ve motor ısınızda ideal olduktan sonra viraj kasmak zevklidir. Ben FB7 nin limitlerini zorlamadım ama dediğim gibi asafaltı iyi olan bir yolda 190 200 girip çıkıyorum. FC5 Birkaç gün kullandıgımda ki deneyimlerim ise daha oturaklı gelmişti ama 130 a kadar çıkmıştım onunla. Lastikte önceliğiniz yol performansı olsun yüksek hızlardaki en ufak bir hata affetmez. Eski lastiklerimle kırmızı ısıkta durmuştum hafif de nemliydi tam ıslak değildi yerler , VSA kapattım S moduna aldım 1 e düşürdüm ve el frenini çekip gaza yüklendim inanın lastikleri iyi zımparaladım ve çok zevkliydi :) 3. Vitese kadar sarıyordu sonra Premium Contach 6 lara geçtim böyle bir şey için daha fazla güç gerekiyor.

Sarma yok kesinlikle daha iyi oldu ve fren mesafem bariz şekilde azaldı ABS kolay kolay devreye girmiyor.




iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.


Geri
Üst