Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Geçtiğimiz ay bu lastik basınç uyarısı ile alakalı başıma gelen ilginç bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum arkadaşlar.Bayram tatilinde Kastamonu'dan Vakfıkebir'e gittim. 4. gün dönüş için yola çıkmadan önce, hazır kaldığım evin karşısında bir lastikçi varken basınçları bir kontrol ettireyim dedim. Araç epey yüklü olduğu için hepsine 33 psi bastırdım. Yola çıktık, hiçbir problem yok. 3 gün sonra Kastamonu'dan Antalya'ya yola çıktım. Ertesi gün Antalya'da ailemle gezerken lastik basınç uyarısı verdi Gideceğim yere varana kadar müdahale etmedim. Akşam araca tekrar binince kalibre ettim, birkaç km sonra yine uyarı verdi, arabayı bir benzinliğe çektim, sol ön lastiğin havası diğerlerinden 2 psi düşük çıktı. Tamamlayıp tekrar kalibre ettim. Ertesi gün Kemer'e giderken tekrar uyarı verdi, Akşam Antalya merkeze dönerken bir lastikçiye girip kontrol ettirmek durumunda kaldım. Lastikçiye durumu anlatıp sol ön lastikten şüphelendiğimi söyledim. Arkadaş direk o lastiğe yöneldi ve problem anlaşıldı: Sibop iğnesi kırılmış ve lastik oradan hava kaçırdıkça denge sensörleri uyarı veriyormuş.Arkadaş iğneyi değiştirdi ve bir de tavsiyede bulundu: Asla sibop kapaklarını sonuna kadar sıkmayın, iğneye temas edip kırabilir!
Geçtiğimiz ay bu lastik basınç uyarısı ile alakalı başıma gelen ilginç bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum arkadaşlar.
Bayram tatilinde Kastamonu'dan Vakfıkebir'e gittim. 4. gün dönüş için yola çıkmadan önce, hazır kaldığım evin karşısında bir lastikçi varken basınçları bir kontrol ettireyim dedim. Araç epey yüklü olduğu için hepsine 33 psi bastırdım. Yola çıktık, hiçbir problem yok. 3 gün sonra Kastamonu'dan Antalya'ya yola çıktım. Ertesi gün Antalya'da ailemle gezerken lastik basınç uyarısı verdi Gideceğim yere varana kadar müdahale etmedim. Akşam araca tekrar binince kalibre ettim, birkaç km sonra yine uyarı verdi, arabayı bir benzinliğe çektim, sol ön lastiğin havası diğerlerinden 2 psi düşük çıktı. Tamamlayıp tekrar kalibre ettim. Ertesi gün Kemer'e giderken tekrar uyarı verdi, Akşam Antalya merkeze dönerken bir lastikçiye girip kontrol ettirmek durumunda kaldım. Lastikçiye durumu anlatıp sol ön lastikten şüphelendiğimi söyledim. Arkadaş direk o lastiğe yöneldi ve problem anlaşıldı: Sibop iğnesi kırılmış ve lastik oradan hava kaçırdıkça denge sensörleri uyarı veriyormuş.
Arkadaş iğneyi değiştirdi ve bir de tavsiyede bulundu: Asla sibop kapaklarını sonuna kadar sıkmayın, iğneye temas edip kırabilir!
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.