Fc5 RS Bagaj İçi Yalıtımı

Yalıtım konusunda uğraşmış birisi olarak şunu diyebilirim ki öyle 70 75 desibelden 65 desibele inmesi için aracı komple soyup uygulama yapmanız lazım... bu da 10 bin tl civarı tutar zaten ve değmez... desibel öyle bildiğiniz lineer bir ölçü birimi değildir. 3 desibel fark iki misli sesin azalmış olduğunu gösterir...
Ben bu ölçümleri telefona yüklediğim bir uygulama vasıtasıyla, aynı yolda aynı hızlarda ölçerek buldum ve paylaştım. Bu uygulamaların nasıl çalıştığını anlatmama gerek yok sanırım. Bilimsel bir çalışma yok ortada. Sadece insanların fikir edinmesi amacıyla paylaştım bu verileri. Bu arada aracı komple soymanıza gerek yok kapılara ve davlumbaz içlerine yalıtım yapın madem anlıyorsunuz fark var mı yok mu anlarsınız. Öyle 10000 TL falan da tutmaz bu işlemler

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Ben bu ölçümleri telefona yüklediğim bir uygulama vasıtasıyla, aynı yolda aynı hızlarda ölçerek buldum ve paylaştım. Bu uygulamaların nasıl çalıştığını anlatmama gerek yok sanırım. Bilimsel bir çalışma yok ortada. Sadece insanların fikir edinmesi amacıyla paylaştım bu verileri. Bu arada aracı komple soymanıza gerek yok kapılara ve davlumbaz içlerine yalıtım yapın madem anlıyorsunuz fark var mı yok mu anlarsınız. Öyle 10000 TL falan da tutmaz bu işlemler

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

10 desibel farkı sadece bagaj ve kapılara yalıtım yaparak alamazsınız... aracın tabanına özel ses ve titreşim emici süngerler kullanmanız şart... bunların metresi ciddi para tutuyor... yanmaz ozellikli ve dansitesi çok yüksek... telefonun uzerine koyunca telefonun sesi çıkmıyor mesela... o malzemeden kullanınca fiyat ciddi artıyor... 10 desibel farkı onunla alırsınız... 120km de bitümlü asfaltta 62db ses almak için bunu yapmanız lazım...
 
10 desibel farkı sadece bagaj ve kapılara yalıtım yaparak alamazsınız... aracın tabanına özel ses ve titreşim emici süngerler kullanmanız şart... bunların metresi ciddi para tutuyor... yanmaz ozellikli ve dansitesi çok yüksek... telefonun uzerine koyunca telefonun sesi çıkmıyor mesela... o malzemeden kullanınca fiyat ciddi artıyor... 10 desibel farkı onunla alırsınız... 120km de bitümlü asfaltta 62db ses almak için bunu yapmanız lazım...

Sadece bagaja yalıtım yapılmadı yada sadece bitüself kullanılmadı bu işlem yapılırken dikkat ederseniz. bitüself üstüne kauçuk sünger kullanıldı ve aracın tabanının yarısına yapıldı. Kullandığımız kauçuk süngere telefonu koyunca sesi çok az geliyor zaten.
 
Elinize sağlık Çok güzel olmuş

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Sadece bagaja yalıtım yapılmadı yada sadece bitüself kullanılmadı bu işlem yapılırken dikkat ederseniz. bitüself üstüne kauçuk sünger kullanıldı ve aracın tabanının yarısına yapıldı. Kullandığımız kauçuk süngere telefonu koyunca sesi çok az geliyor zaten.

Hocam benim dediğim, aracın komple firewall'dan tutun da, arka tampona kadar bütün yerdeki döşemelerin sökülmesi ve özel yüksek dansiteli yalıtım süngeri ile (bitüself su yalıtımı için kullanılır ve aracı ağırlaştırır, ses yalıtımı için pek tavsiye edilmez) yalıtılması gerekir eğer 60-62 db seviyelerine ulaşmak istiyorsanız. Kapı döşemeleri de ayrıca yapılmalıdır. Bunlar ciddi masraflı işlerdir. bitüself ve ne marka olduğu belirsiz süngerler ile bu iş olmaz. Kullanacaksanız, Dynamat kullanmalısınız...

Yanlış anlamayın, emeğinize saygısızlık yapmıyorum sadece doğru bildiklerimi anlatıyorum hepsi bu...
 
Merhaba bu kullandığınız malzemelerin toplam ağırlığı ne kadar ölçtünüz mü ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst