FD6 CIVIC KULLANICILARI BURAYA !

Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
291
Konum
İzmir
Fd6 cıvıc kullanıcılarından edindikleri tecrübeleri öğrenmek isterim, memnunlar mı ? Olumlu olumsuz özellikleri ? Kaç bin km yaptıkları ? Hiç sorun çıkardı mı ? En sevdiğiniz özelliği neydi ?




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
62
Tepki puanı
36
Yaş
35
Arabamı 120. 0000 kmde aldım. 200000 oldu dün. Çok şükür ufak bir kaza haricinde bir şey yaşamadım. Bakımlarını zamanında yaptırdım. Ses yalıtımı haricinde bir problemimiz yok. Klasik otomobil, mekaniklerin zamanla değişmesi gerekiyor. Ben 3 yılda 80.000 km yaptım, baskı balata, fren balatası vs değişti. Yollarımızın güzelliğinden olsa gerek amortisör takozu değişti ancak araba hâlâ yol istiyor. Al, bakımlarını zamanında yap ve bin. Masrafı az, ömrü uzun bir araba.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
291
Konum
İzmir
Arabamı 120. 0000 kmde aldım. 200000 oldu dün. Çok şükür ufak bir kaza haricinde bir şey yaşamadım. Bakımlarını zamanında yaptırdım. Ses yalıtımı haricinde bir problemimiz yok. Klasik otomobil, mekaniklerin zamanla değişmesi gerekiyor. Ben 3 yılda 80.000 km yaptım, baskı balata, fren balatası vs değişti. Yollarımızın güzelliğinden olsa gerek amortisör takozu değişti ancak araba hâlâ yol istiyor. Al, bakımlarını zamanında yap ve bin. Masrafı az, ömrü uzun bir araba.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

80 bin km lpg demi yaptınız ?




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,520
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
2 yıldır kullanıyorum 30.000 km oldu.Yakıt konusunda çok iyi lpg li kullanımda. Özellikle uzun yolda yüksek hız düşük tüketim sağlıyor. Aracın görüş açıları iyi kör noktası çok az. Piyasası iyi akşam ilana koy güneş görmeden satılabilecek araç. Otomatik şanzımanı motoru sorunsuz,sanayide anlayanı çok tamir-usta sorunu yok. Parçası kolay bulunuyor ama ucuz olduğunu düşünmüyorum. İzolasyon benim gözümde sıfır,bir araç anca bu kadar izolasyonsuz olabilirdi. Atmosferik motorun karakteristiği olan torksuz ve düşük devirdeki cansızlık bazen moral bozabiliyor. Kronik problemleri mevcut hemde birden fazla( arka amortisör vurmaları ve zamanla gıcırtılar takırtılar-ön amortisör kule bilyaları-direksiyon kutusu) araç genel anlamda diğer compact sınıflara göre alçak otoyol kullanımına daha elverişli.
Memnun muyum ? Şimdiye kadar aşırı canımı sıkan bişey yaşatmadı ama bana sorun yaşatmaması bayıla bayıla bindiğim anlamına da gelmiyor.artıları ve eksileri tartıya koyduğumda satmam gerektiğini düşünüyorum.Gerçi bu sadece civic için değil genel olarak compact sınıftaki kalitenin tüm firmalar tarafından düşürülmesiyle alakalı. O yüzden de yaz sonunda aracımı satıp 2015-2018 arası compact sınıfta alabileceğim parayla D segment bir modele geçmeyi planlıyorum. Bu paralara D sınıf adaca binilir compact sınıfa binilmez benim gözümde. Tercih-görüş meselesi tabi binene neden biniyon denmez binmeyene de neden binmiyon :)


06 HONDA 2234
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
62
Tepki puanı
36
Yaş
35
Arka teker kamber mevzusu vardı bir ara. Bende de oldu, arkalar kamber alıyor lastik içten yiyor. Ara ara kontrol etmek gerekiyor.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
291
Konum
İzmir
2 yıldır kullanıyorum 30.000 km oldu.Yakıt konusunda çok iyi lpg li kullanımda. Özellikle uzun yolda yüksek hız düşük tüketim sağlıyor. Aracın görüş açıları iyi kör noktası çok az. Piyasası iyi akşam ilana koy güneş görmeden satılabilecek araç. Otomatik şanzımanı motoru sorunsuz,sanayide anlayanı çok tamir-usta sorunu yok. Parçası kolay bulunuyor ama ucuz olduğunu düşünmüyorum. İzolasyon benim gözümde sıfır,bir araç anca bu kadar izolasyonsuz olabilirdi. Atmosferik motorun karakteristiği olan torksuz ve düşük devirdeki cansızlık bazen moral bozabiliyor. Kronik problemleri mevcut hemde birden fazla( arka amortisör vurmaları ve zamanla gıcırtılar takırtılar-ön amortisör kule bilyaları-direksiyon kutusu) araç genel anlamda diğer compact sınıflara göre alçak otoyol kullanımına daha elverişli.
Memnun muyum ? Şimdiye kadar aşırı canımı sıkan bişey yaşatmadı ama bana sorun yaşatmaması bayıla bayıla bindiğim anlamına da gelmiyor.artıları ve eksileri tartıya koyduğumda satmam gerektiğini düşünüyorum.Gerçi bu sadece civic için değil genel olarak compact sınıftaki kalitenin tüm firmalar tarafından düşürülmesiyle alakalı. O yüzden de yaz sonunda aracımı satıp 2015-2018 arası compact sınıfta alabileceğim parayla D segment bir modele geçmeyi planlıyorum. Bu paralara D sınıf adaca binilir compact sınıfa binilmez benim gözümde. Tercih-görüş meselesi tabi binene neden biniyon denmez binmeyene de neden binmiyon :)


06 HONDA 2234

Sorunsuzluk büyük etken




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
2 yıldır kullanıyorum 30.000 km oldu.Yakıt konusunda çok iyi lpg li kullanımda. Özellikle uzun yolda yüksek hız düşük tüketim sağlıyor. Aracın görüş açıları iyi kör noktası çok az. Piyasası iyi akşam ilana koy güneş görmeden satılabilecek araç. Otomatik şanzımanı motoru sorunsuz,sanayide anlayanı çok tamir-usta sorunu yok. Parçası kolay bulunuyor ama ucuz olduğunu düşünmüyorum. İzolasyon benim gözümde sıfır,bir araç anca bu kadar izolasyonsuz olabilirdi. Atmosferik motorun karakteristiği olan torksuz ve düşük devirdeki cansızlık bazen moral bozabiliyor. Kronik problemleri mevcut hemde birden fazla( arka amortisör vurmaları ve zamanla gıcırtılar takırtılar-ön amortisör kule bilyaları-direksiyon kutusu) araç genel anlamda diğer compact sınıflara göre alçak otoyol kullanımına daha elverişli.
Memnun muyum ? Şimdiye kadar aşırı canımı sıkan bişey yaşatmadı ama bana sorun yaşatmaması bayıla bayıla bindiğim anlamına da gelmiyor.artıları ve eksileri tartıya koyduğumda satmam gerektiğini düşünüyorum.Gerçi bu sadece civic için değil genel olarak compact sınıftaki kalitenin tüm firmalar tarafından düşürülmesiyle alakalı. O yüzden de yaz sonunda aracımı satıp 2015-2018 arası compact sınıfta alabileceğim parayla D segment bir modele geçmeyi planlıyorum. Bu paralara D sınıf adaca binilir compact sınıfa binilmez benim gözümde. Tercih-görüş meselesi tabi binene neden biniyon denmez binmeyene de neden binmiyon :)


06 HONDA 2234
Hocam satacaksanız yaz sonu değilde bayram öncesi hareketli bir piyasadan yararlanmanız daha iyi olabilir bence.
 
Son düzenleme:

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,520
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
Hocam satacaksanız yaz sonu değilde bayram öncesi daha hareketli bir piyasadan yararlanmanız daha iyi olabilir bence.

Haklısınız ama bayram sırası araç bana da lazım aracımı sattığım gibi de 1 hafta içerisinde yeni aracı da almam lazım o yüzden de bu olayı ayarlamam gerekiyor. Aracı alacak kişi hazır bnim araç bulmam ve bayramın geçmesi, yaz döneminin bitmesi gerekiyor. Yoksa 2 bayram arası tam araç satılacak zaman


06 HONDA 2234
 
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
54
Tepki puanı
52
Konum
konya
Aracınız
Civic FD6 2011
2016 dan beri kullanıyorum. sürüş keyfi, iç konsol düzeni, dış görünüşü bana bağımlılık yaptı. satıp fc5 diyorum ama satmaya pişman olurum diye makyajlı fc 5 bekliyorum, belki makyajlı fc5 beni cezbeder bunu yani fd6 yı unuturum. bu arafa ses izolasyonu, donanım eksiği, yol gürültüsü kimine göre vazgeçme nedeni bu araçtan , saygı duyarım
 
Geri
Üst