Normali , orta hizanın altı varsayarsak sorun olmamıştır. Sanırım oralardaki sıcaklık 80'C civarında idi. Obd bağlantısı bile bakmıştım. O zamana kadar motor yeterince yağlanmış ve ideal sıcaklığa da ulaşmıştır . Biz yanma odasındaki sıcaklığın dolanan suya yansımasına göre dönüş sıcaklığını görüyoruz. Haliyle bence birazda geriden takip etmiş olabiliriz. Ha 6bin devir konusu, 5 binden sonrası tavsiye etmem ki 5bin den sonra güç azaltmaya başlıyor zaten. Ne kadar süre yüksek devirde gidildiği de önemli. Pistonlar etrafındaki yağ filmi yüksek yanma sıcaklığından dolayı ne kadar pişirin duvarlarında kalır, fayda sağlar en çok endişem budur. Hani egzoz da inceden duman da gelirse, işte bu da yanan yağ, haliyle yağsız kalan piston duvarları olduğunu sanıyorum.