Konuya cevap cer

Tekrar merhabalar,


Hasar görsellerini gösterip aklımda kaldığınca değişecek parçaları paylaştım Audi servisindeki arkadaşa, far 10 gerisi seninkine benziyor ortalama 50 falan tutar dedi. Net fiyat farkını parça listesini aldıktan sonra tekrar soracağım. Bakarsınız Audi'yle hemen hemen aynı servis maliyetlerine tekabül ediyordur, bilmemiz faydamıza olabilir. Nitekim Audi ile yakın bedelleri veriyorsam benzer bir kalite aralığında ürün kullanıyor olmayı beklerim ben de her kullanıcı gibi değil mi?


Ek olarak mümkün mertebe yaşadığınız tüm sorunları paylaşın, aktarın ki yapılan hataları görelim ve müşteriler olarak ortak bilinç yaratalım. Bilinçli ve birbirinin hakkını gözeten tüketiciler olmadığımız müddetçe para takıntılı işletmeler için verdikleri hizmet değil aldıkları para daha çok mana teşkil ediyor olacak.

Honda JP ya da EUdan birkaç bağlantı bulmaya çalışıyorum. Kendim de Japon firmasında çalışıyorum ve Japon mesai arkadaşlarım var, yani global ya da merkez Honda personelleriyle iletişim bir problem değil. Çözemediğimi hissettiğim konularla karşılaştığımda Honda Türkiye'ye değil de global operasyon departmanlarına ulaşmayı düşünüyorum. Neden derseniz, Honda sahiplerinin çoğunun memleketimizdeki servislerle ve Honda Türkiye'nin yaklaşımlarıyla ilgili problemler yaşadığını görüyorum. Türkiye pazarı Honda için ister küçük ister büyük olsun, hiçbir Japon OEM için kendi markalarının altında makul beklentileri karşılayamamak hususu kabullenilebilecek bir durum değil.


Geri
Üst