Selamlar yeni aracınız hayırlı olsun herkese kazasız belasız..
bende yeni sanıyordum da
şimdi hesaplayınca baya baya 1.5 yıl olmuş aracı alalı 
araçlarımız bence Türkiye şartlarında aile kullanımına uygun standart olarak hızlı bir araç sayılır ancak gene de birşeyler yapmak adına. devamlı birşeyler düşünülüyor tabi 
bende açık hava filtresine geçiş için Kn filtre kullanacağım. sensör ve filtre için housing kendimiz ürettik. yurt dışı parçaların fiyatları mevcut döviz kurlarıyla arşa çıktığından böyle bir arge yaptık. bir iki hafta ya montajını yapmış olacağım.
Jantlar konusunda 18 inç hem görsel hemde kullanım açısından araca en uygun olan ölçü gibi nitekim bende 18 ulraleggeralara geçiş yaptım. her ne kadar bende alçaltmak istesemde orjinal yaylarla devam ediyorum evimizin sokakları biraz yokuşlu malum tampon altı eklerimiz çıkıntılı hasar görsün istemiyorum.
235/40/18 lastik ve orjinal yaylarla bu şekilde duruyor fikir vermesi açısından.


235 ten daha geniş taban aracı hem yoracak hemde gereksiz ağırlık olacaktır bence. iyi araştırma yapmanızı öneririm.
Down pipe ve front pipe her turbo araçta olduğu gibi muhakkak ki rahatlatacaktır yerinde bir hareket olur ki bu işlemler için yazılım şart olacak o işe o kadar girildiğinde cooler da gene küçük hacimli turbo motorlu araçlar için ilaç sayılabilir.
önceki aracım mito idi onda da aynı işlemler gene olduça başarılı sonuçlar vermişti.
Disk konusunda da şöyle bir yorumda bulunabilirim naçizane.
Delikli yada yüzeydeki hava kanallı olan diskler günlük kullanımda pek bir fayda sağlamadığı gibi balatalarınızı da resmen rendeleyip erken bitmesine sebep olacaktır. (pist kullanımında dahi delikli ve hava kanallı diskler soğuma da çok ta büyük fark yaratmıyor. hatta deliklerin etrafında ani ısınma ve soğumadan dolayı oluşan çatlamalar sert kullanımlarda risk bile yaratabilir)
o yüzden frende yapılabilecek güçlendirmeler delikli ya da hava kanallı dikler yerine fren alanı daha yüksek olan büyük ölçüdeki diskler ve daha büyük kaliperler + çelik fren hortumları olabilir.
Ancak araçlarımızın frenleri öyle yetersiz değil cüssesine ve hızına göre epeyce başarılı bence. İstanbul parkta 2 seans çıkmıştım full orjınal frenler seansları gayet guzel çıkarttı. ama balatalar tabı sizlere ömür
Balataları değişirken temiz bir sistem için hel marka çelik fren hortumları getirtmiştim hidrolikte normalde dot 3 fabrikason ancak onuda 4.1 le değiştirdim.
tabi disk ve kaliper büyütmek gene maliyet açısından fazla olacağından tercih sebebi olmayabilir.
Kısmet olursa yavaş yavaş bende aracıma bazı şeyler eklemek istiyorum araştırmalara devam.