• Forumumuzun gelişimini ve ayakta kalmasını desteklemek için, Özel üye olabilir veya Sticker alabilirsiniz, detaylar için lütfen TIKLAYIN!

Honda Civic Akü Seçimi.

Katılım
16 Tem 2017
Mesajlar
64
Tepki puanı
7
Konum
Türkiye
Arkadaşlar selamlar. Aracım dün kontak almadı. Akü bitmiş Şarj ettim ve hemen bir akücüye gittim. Araçta 45 amper varta vardı. Akücü abimiz bana 45lik Bosch yada varta al dedi. Fiyat bakımından 45 lik varta ve bosch 60lık yerli aküler 20 tl farkla hemen hemen hepsi yakın fiyattı. 60 amper yerli alırsam uya bileceğini ama 45lik bosch ve vartanın diğerlerinin 60 alperliğinden daha iyi iş göreceğini orjinalininde zaten bu olduğunu söyleyip. 45 amper bosch aküyü aldırdı 190 TL verip eski akümüde teslim ettim. Forumda bu konuyla ilgili bi başlık bulamadım.

Sizlerinde görüşlerini almak istedim. Yeni akü alacaklara faydamız dokunsun.

Honda Civic Elegance AT 2008
 

Hakan_1453

Super Moderator
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
1,570
Tepki puanı
1,119
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FD6 2008
Varta marka 60 amper daha iyi olurdu. Neyse hayirlisi olsun kardesim.
 
Katılım
4 Kas 2016
Mesajlar
645
Tepki puanı
81
Simdi aracin orijinali 45 amper. Biz da Daha fazla gitsin Daha güçlü mars alsin . farda klimada göz kırpmasın diye 60lik veya daha fazla amperlerde aku takilmasi. **Bana göre tabi bu işi bilenler cevap verecektir** şöyle bir sıkıntıya mi yol açıyor. Yuksek amperdeki bir aküyü dinamo tam sarj edemiyor. Hep yarin veya eksik kaliyor. Ve uzun vadede akü erken off oluyor. Ama dinamonun kaldirabilecegi bir aküyü dinamo; tam ve sağlıklı bir sekilde sarj ediyor. Tam sarj olan akü uzun yillar gidiyor. Dogru mudur???

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu arada fd6 kasalarda fabrikanin önerdiği amper kactir
 
Son düzenleme:

h.k_ahmet

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
3,466
Tepki puanı
2,762
Konum
Konya
Aracınız
Civic ES7 2001
Ewt Orjinali 45 lik
Ben inci akü 60 lık aldım. 3 senedir kullanıyorum. Her kış öncesi kontrol ettiririm. Değerleri gayet iyi cıktı. Elhamdülillah daha problem yaşamadım. Devamlı günlük araç kullananlarda akü kendini rahatça şarj eder. Kışın daha önem arzediyor. İlk Marşta hava + derecelerde iken 1 sn'de motor çalışıyor. -15, -20'de 4-5 saniyeyi bulabiliyor. Fakat tek marşta ikincisine gerek kalmıyor.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 

Hakan_1453

Super Moderator
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
1,570
Tepki puanı
1,119
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FD6 2008
Daha onceki araclarimda 72 amper kullandim canavar gibiydi. Hicbir sorun da yasamadim. Aksine daha iyi oluyor.
 
Üst