Konuya cevap cer

Parası ne olursa olsun, bir ürün alınırken (özellikle de yeni bir mal ise) kusursuz olması beklenir. Her ne kadar söylenmese de satıcı da ürünü kusursuz teslim etmek zorundadır. Mal alındıktan sonra tabii ki kusur olabilir, kul yapısı sonuçta. İşte garanti dediğimiz kavram da burada devreye girer. Malı satan, belli bir süre ürüne belli şartlar ile garanti vermiştir ve aslında bu da fiyatın içindedir.


Ancak mal satılırken bir ayıp varsa, işte bu bir sorundur. Düşüncem, eğer bir kusur varsa bunu satış işleminden önce alıcıya söylemek gerektiğidir. Yazılardan anladığım kadarıyla Honda, satış esnasında bu bilgiyi ( göçük olayı) vermiyor, ya da yanlış/eksik bilgi veriyor.


Sonuçta araba alınırken herkes çok derinleme araştırma yapmaz. Onun için satıcının dürüst olup kusurları söylemesi etiktir. Sorunu bilerek alanları tenzih ederim, ama bilmemden alanlar, hala farkında bile olmayanlar sanırım çok fazla. Honda ya yakışmıyor. En kısa zamanda herkesi tatmin edecek bir çözüm bulunur umarım. Geçmiş olsun



Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi


Geri
Üst