Konuya cevap cer

Öncelikle geçmiş olsun, tavsiyem öncelikle güzel ve sakin bir dille servis müdüründen yapılan yanlış hatanın düzeltilmesini isteyin.

Eğer red cevabı alınırsa hakkınızı yasal mercilerde arayabildiğiniz kadar sonuna kadar arayın.

Gerekirse tüketici hakem heyetine gidip, ilanda orjinal motor yağını %20 indirimle koyması gerekirken Hondadışı tedarik yağ konulmuştur diye belirtin, ilgili kampanya afişini de delil gösterebilirsiniz,

[URL unfurl="true"]https://www.hondatekbas.com/kampanyalar/orijinal-parca-degilse-belli-olur[/URL]


Kendimde servislerin uygulamadaki keyfiliklerden ötürü araç bakımda iken sürekli aracı izlerim (sırf bu yüzden Ankara'dayken Efe'ye değil Bora'ya götürüyordum çünkü camekandan aracı izleme imkanı var), her yağ veya parça getirildiğinde aracın başına gidip parçanın bir fotosunu alırım, eğer imkan var ise yağı da mümkün mertebe kendim götürürüm.


Geri
Üst