Konuya cevap cer

Bende de 2018 RS var, ilk aldığımda 140 civarında dalgalanma yapıyordu, acayip sinir oldum. Böylesi bir durumu nasıl görmezler diye. Sonrasında kaput dayamalarını maksimum açtım, yine devam etti. Sonrasında servis zamanı geldiğinde servise söyledim ve hiç ses çıkarmadan bakalım dediler, belli ki problem çoğunda var. Sonrasında kaput ses izolasyonuyla kaput arasına dolgu malzemesi sıkmışlar anladığım kadarıyla, şimdi sıfır sallantı var. Bence kaliteli bir serviste yaptırın, sorundan kurtulun. Bu gibi sorunları yaşatmaları açısından Honda'yı kınıyorum. Gerçekten büyük bir hata ve direkt olarak araçları servise çağırlamaları gerek.  Keşke gövdenin Mazda tarafından yapıldığı motorun Honda tarafından yapıldığı bir ortaklık olsa(MazHon :) ). İşte o zaman sorunsuz bir araba olması çok olası. Yıllardır Honda detaylara önem vermemesiyle şaşırtan bir marka.


Geri
Üst