Konuya cevap cer

Anladım, açıkçası şu ana kadar edindiğim tecrübede Honda motor konusunda parça seçen bir yapıda, yani kendi orjinal parçalarıyla çok dayanıklı ve uyumlu ama farklı marka takılan şeyler zamanla hep sorun çıkarma riski taşıyor. Made in japan olsa bile eğer aracın üzerindeki malzeme ile aynı kodda ve üretimde değilse bende her zaman soru işareti oluşur.


Mesela Bosch marka buji kullanan bildiğim herkes çoğu zaman içinde çekiş düşüklüğü ve yüksek yakıt tüketimi ile karşılaştı ve orjinal bujiye geçti.


FB7 ve FD6da buji ve bobinleri verimli bir bağlantıya sahip, bobinler arasında kablolama sistemi de görünürde yok. Aslında sizin araçta en temizi başka bir aracın buji-bobin ikilisini 4 adet olarak başka bir araçtan çıkarıp sizin araca bağlayarak denenmeli ve bu ikisinin sorun yaşatıp yaşatmadığına emin olunmalı.

Bu sekilde sorunun spesifik olarak bunlardan mı olduğuna emin olabilirsiniz.

Bi de açıkçası ateşleme bobinini çin malı takan biri, bujiyi de orjinal almama ihtimali olabilir. bujiyi daha önce siz mi değiştirdiniz yoksa önceki sahibi mi değiştirmişti?


Geri
Üst