Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Doğrudur delikli disk ve performans balatası yada delikli disk ve seramik balata illa ki frenlemeyi iyileştirir, karbon seramik disk ve seramik balata aynı anda kullanılmayacağı için çok aşırı bir ses yapmayacaktır da ancak delikli normal disk ve seramik balatayı ne kadar ses yapabilir onu bilmiyorum, karar verirseniz ilk aşamada hidroliği yüksek ısıya dayanan performans hidroliği ile değiştirmeyin o şekilde bir süre gözlemleyin derim yüksek performans hidrolikleri bazı durumlarda borulara ve fren sistemindeki lastik esaslı keçe gibi parçalara zarar verebiliyor çünki kimyası farklı olabilir bunu iyice araştırıp öğrenmek gerekiyor silikon esaslı mı glikol esaslı mı şeklinde eğer otomobil bunu destekliyor ise yenisi doldurulacağı zaman eski hidrolikten içeride hiç eser kalmaması da gerekli. Delikli ve oluklu diskler aslında amaç olarak balatanın sürtünme katsayısını arttırmak içindir fren yaptıkça balatadan yüzey sıyırıp balata yüzeyini temizler bu sebeple erken aşınma yapabilirler, kanal ve delikler yağmurlu havada ve fren yaptıkça ortaya çıkan gazları ve tozları dağıtarak güzel sonuç verirler, delikler ısı dağılımını da bir miktar iyileştirirler.Aslında burada en temel husus kullanım şekli. Binek otomobiller pist şartlarında zorlu biçimde sürekli gaz fren kullanıldığı zaman hepsinin hidroliği kaynar ve kısa sürede frenleri harap olur. Normal sakin kullanımda sorun yaratmazlarBir arkadaş vardı yayladan sadece frenle inmiş jant kapaklarım eridi diyordu
Doğrudur delikli disk ve performans balatası yada delikli disk ve seramik balata illa ki frenlemeyi iyileştirir, karbon seramik disk ve seramik balata aynı anda kullanılmayacağı için çok aşırı bir ses yapmayacaktır da ancak delikli normal disk ve seramik balatayı ne kadar ses yapabilir onu bilmiyorum, karar verirseniz ilk aşamada hidroliği yüksek ısıya dayanan performans hidroliği ile değiştirmeyin o şekilde bir süre gözlemleyin derim yüksek performans hidrolikleri bazı durumlarda borulara ve fren sistemindeki lastik esaslı keçe gibi parçalara zarar verebiliyor çünki kimyası farklı olabilir bunu iyice araştırıp öğrenmek gerekiyor silikon esaslı mı glikol esaslı mı şeklinde eğer otomobil bunu destekliyor ise yenisi doldurulacağı zaman eski hidrolikten içeride hiç eser kalmaması da gerekli. Delikli ve oluklu diskler aslında amaç olarak balatanın sürtünme katsayısını arttırmak içindir fren yaptıkça balatadan yüzey sıyırıp balata yüzeyini temizler bu sebeple erken aşınma yapabilirler, kanal ve delikler yağmurlu havada ve fren yaptıkça ortaya çıkan gazları ve tozları dağıtarak güzel sonuç verirler, delikler ısı dağılımını da bir miktar iyileştirirler.
Aslında burada en temel husus kullanım şekli. Binek otomobiller pist şartlarında zorlu biçimde sürekli gaz fren kullanıldığı zaman hepsinin hidroliği kaynar ve kısa sürede frenleri harap olur. Normal sakin kullanımda sorun yaratmazlar
Bir arkadaş vardı yayladan sadece frenle inmiş jant kapaklarım eridi diyordu
Forumdan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.