Konuya cevap cer

Arkadaşlar bugün öğleden sonra bayiye uğradık. Bizden değil dediler yine, önceki konuşma aynen tekrarlandı. Araç 3 senedir bizde, sanki geçmişinden haberimiz yokmuş gibi "Bazen pasta ciladan dolayı eski kusurlar daha görünür hale gelir." gibi laflar ederek olayı normalleştirmeye çalıştılar. Sonra servis müdürü aracı kendisi alıp atölyeye götürdü, yarım saat sonra geldi ve şu an hiçbir sıkıntı yok o kısımda. Herhalde bir kusur görüp rötuş yapmışlar, ancak altında da bir şey yok dedi servis müdürü.






Sigortacımla da öncesinde görüştüm, kaza sonucu oluşan bir hasar olmadığı için değer kaybı gibi bir talebin mümkün olmadığını söyledi.



Kısacası sorunumuz en güzel şekliyle çözüldü. Neden oraya rötuş yapıldığıyla ilgili kimsenin bir fikri yok. :unsure:


Mesaj yazarak fikir veren herkese çok teşekkürler.


Geri
Üst