Civic ES7 Soğukta Hararet Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Tuna27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
6
Tepki puanı
4
Konum
Gaziantep
Aracınız
Civic FK7 HB 2020
Merhabalar. 2005 hb civic araç sahibiyim. Aracımın su eksiltme problemi zaten vardı. Ve koyduğum antifriz sürekli takviye sebebiyle bitmişti. Bu soğuk günlerde suyunu tekmilleyip yola çıkıyorum. Yola çıktıktan 3-4 km sonra araç harareti artıyor. Radyatör kapağını açtığımda suyun henüz eksilmediğini görüyorum. Çok az su ekleyip 40-50 km hızla devam ettiğimde tekrarlamıyor. Yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim.
 
Sizinki gibi sorunlarda "ilk önce soğutma sistemine bakılır sorun yoksa contaya balır duman atma vs gibi durumlarla birlikte" diyor ustalar hocam ben de kullanıcıyım
 
Merhabalar. 2005 hb civic araç sahibiyim. Aracımın su eksiltme problemi zaten vardı. Ve koyduğum antifriz sürekli takviye sebebiyle bitmişti. Bu soğuk günlerde suyunu tekmilleyip yola çıkıyorum. Yola çıktıktan 3-4 km sonra araç harareti artıyor. Radyatör kapağını açtığımda suyun henüz eksilmediğini görüyorum. Çok az su ekleyip 40-50 km hızla devam ettiğimde tekrarlamıyor. Yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim.
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
> Geçmiş olsun. Öncelikle su kaçağını bulmanız gerekiyor. Bu havada 3-4 kilometrede hararet yapmaması gerekiyor.
Olabilecekler:
> Radyatör kapağı (orjinal olmalı)
> Hortumlar
> Radyatör çatlağı
> Motor contası
> Regülatör bağlantı yerleri
> Isı göstergenizin normal yeri ısı simgesinin hemen altında olmalıdır. Üstünde iken sürmez iseniz güzel olur.
> Kaçak bulunduktan sonra komple antifirizli suyunuzu uygun oranda değiştirin.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
> Geçmiş olsun. Öncelikle su kaçağını bulmanız gerekiyor. Bu havada 3-4 kilometrede hararet yapmaması gerekiyor.
Olabilecekler:
> Radyatör kapağı (orjinal olmalı)
> Hortumlar
> Radyatör çatlağı
> Motor contası
> Regülatör bağlantı yerleri
> Isı göstergenizin normal yeri ısı simgesinin hemen altında olmalıdır. Üstünde iken sürmez iseniz güzel olur.
> Kaçak bulunduktan sonra komple antifirizli suyunuzu uygun oranda değiştirin.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Cevap için teşekkürler. Yarın ilk olarak en kolayından başlayıp kapak değişimi yapacağım. Lakin sorun şu ki bu 4 kmde hararet yaptığında su eksilmemiş oluyor henüz. Açtığımda koyduğum su bir çay bardağı var yok. Devamında 50 60 ile yavaş ilerlediğimde tekrar hararet olmuyor
 
Cevap için teşekkürler. Yarın ilk olarak en kolayından başlayıp kapak değişimi yapacağım. Lakin sorun şu ki bu 4 kmde hararet yaptığında su eksilmemiş oluyor henüz. Açtığımda koyduğum su bir çay bardağı var yok. Devamında 50 60 ile yavaş ilerlediğimde tekrar hararet olmuyor
Aracı görmek lazım. Bir yerde tıkanıklık varsa su dönmüyordur buda hemen hararet yapar. Birde problemi gözlemek için yavaş gidilmez. Yüksek devirde gezilir. Ardından araç life alınıp kaçak kontrolü yapılır.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Aracı görmek lazım. Bir yerde tıkanıklık varsa su dönmüyordur buda hemen hararet yapar. Birde problemi gözlemek için yavaş gidilmez. Yüksek devirde gezilir. Ardından araç life alınıp kaçak kontrolü yapılır.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Kısa zamanda bir ustaya göstermeliyim o zaman antifiriz, kapak gibi basit yöntemleri denedikten sonra. Teşekkür ederim sağ olun.
 
Geri
Üst