Konuya cevap cer

Herkese merhaba bugün tüketici hakem heyeti sonuç evrağı geldi .Ben hakem hetine honda Türkiye kocaeli diye yazdım iyiki de bayi değil honda Türkiye vermişim.hakem heyeti şikayetimden dolayı hondadan bilgi ve savunma istemiş, gelelim mevzuya.

Honda Türkiye ise savunma olarak verdiği cevap; Karşı taraf savunmasında müvekkil şirketin müşteri memnuniyetini sağlamak ve isteği iyi niyet politikasına istinaden onarım yapılmasına karar verilmiştir.Müşteri bilgilendirilmiş ve onarım yapılmak üzere yetkili bayiye davet edilmiştir.

Evet arkadaşlar anlaşılan tüketici hakem heyetine başvurmasam değişim sağlayamayacaktım.Tarafımdan kasıtsız olarak kapatmak amaçla kullandığım tuş kırılması tarafımca kazanılmıştır.Benim gibi mağdur olmamanız dileklerimle.


SM-A520F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Geri
Üst