Test Sürüşü Yapanların Görüşleri

Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
117
Tepkime puanı
2
Aracınız
Yeni kasa civic için dün akşam 18:00 den sonra bayideydim. Aracı ilk gördüğümde test videolarında aracın arkasının çok büyük göründüğü gerçekte ise arka kısmının çokta sırıtmadığını farkettim. Bence bu araca bodykit'e gerek yok gibi çünkü kendi yapısı bodykitli gibi, executive modelinin deri koltukları ekranı ön konsolu çok hoşuma gitti. Test sürüşünü ise bu gün yapma fırsatı buldum. Aracın motoru zaten fb7 ler ile aynı ancak şanzımanı merak ediyordum. Şanzımanda d s ve l seçenekleri bulunuyor. D ile s yi anlatmaya gerek yok l düşük hızlarda ve yokuşlarda kullanılıyor dedi satıcı temsilcisi. Gelelim şanzıman performansına :) Araç 7 ileri s ye alınca 4 veya 5 bin gibi devirde sabitleniyor ve sürekli aynı devirde kalıyor. Yani sanki aracı 2 ye almışsında sürekli gaza basıyorsun bir türlü vites atmıyormuşsun izlenimi oluşturuyor, ama bu arada sürekli vites atıyormuş ibreye baktığımda 140 olmuştu. Sürekli yüksek devirde sabit kalması hoşuma gitmedi sürekli bi motor sesi, sürekli bi vites atmama hissi tedirginliği. Yalıtım ve yol tutuşu daha iyi gibi. Executivede fb1 vites yok, önler led ama uzunlar varla yok arasında sinek vızıltısı gibi, eğilip 2 üç kere baktım uzunlar bunlarmı diye tam bir fiyasko ledi. Arka tarafta led yok eski tip ampüller. Aracım fb7 satıp üstüne 30 bin koymam lazımki alayım. Alır mıyım sizce şimdilik hayır :)
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
117
Tepkime puanı
2
Aracınız
Ha birde aynaları kapatmak için tuşa basmak gerekiyor bizim elektrikçiler onu kontağa bağlar diye düşünüyorum :)
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,654
Tepkime puanı
66
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Kisa uzun ledler cok iddaa li demislerdi.


SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,654
Tepkime puanı
66
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Benim dusuncem 9 ileri zf sanzuman olsa super olurdu

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Aracınız
Bu aracin elegan donanimini bugun haramideredeki honda subesinde test ettim. Test etmeden oncede en ful olan executive donanimini da lansmanda koymuslardi. Neyse once lansmandaki en ful olan hakkinda yorum yapayim. Arac en ful oldu icin deri koltuk idi ve cok konforlu idi. On konsolda yumusak malzemeler kullanilmis. Aracin arkadasida gayet tatmin kar bi rahatlikta. Uzuldum bi kac noktada var mesela bagaj kapaginda amortisor yok kapamak ici. Cabalamak gerekiyor. On kaputta da amortisor yok. Sonra aracin ic aydinlatmasi vasat. Sari ampuller var insan bir led kor. Neyse tasarim olarak ta bence sinifinin en cekici karizmatik tipine sahip. On konsol tasarimi olsun cok guzel. Simdi test izlenimlerimi paylasayim. Onceki kasayi test etmistim hani bu aracin sahibi degilim cok iyi yorumlar yapamam. Ama izolasyon guzel hani dusuk devirlerde ust devirlerde gelen motor bagarma sesi kulagimi cok zirvalamadi yani rahatsiz etmedi. Sanzimanda guzel hissetmiyosunuz gecisleri ama manuel mod olmali idi. Neyse son kotu olan ise bu atmosferik motorun fiyati bu olmamali idi. Cunku honda onumuze yeni bir teknoloji yada muhendislik diyeyim, Koymamis ki!!! Eski motor bence fiyati 10bin daha az olmali idi. Bakin beyler honda dedik, ulkemizde yatirim yapio dedik, milliyetcilik yapip alman araci almamak gerek dedik. Ama ve lakin bu aracda teknoloji yok 2000li yillarin teknolojisi olan bir arac. Gidin alman araclarina bakin birde nasil konfor var. Ha bide sorunsuzluguyla unlu diolar hondaya bence bu kasada herkes uzulcek yani. Oyle eskiden kalma isminle yemek yeme buraya ladar olmali. O begenmediniz renosu hyundaisi bile dizel otomatigini getirio. Honda da yok ta yok. Benzinli turbo.bile getirmedi. Neyse uzun oldu...

Lenovo K50a40 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
1,654
Tepkime puanı
66
Konum
İstanbul - Bilecik - Trabzon
Aracınız
Jazz daki guvenlik paketi bile yeni civic de yok.

Baska bisey konusmaya gerek varmin?

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
3,646
Tepkime puanı
13
Konum
İstanbul
Aracınız
Uzun led ler yakından bakıldığı için anlam teşkil etmiyor önemli olan odak noktası ile çokta tatminkar .
Şanzuman ve hızlanması beni de tatmin etmedi benim yoğun kullandığım triptronik olmaması ve bagaj amortisör u olmaması beni ciddi anlamda hayal kırıklığına uğratan unsurlar içinde.
Birde arabanın içinden ön kaputu sağ ve solu görünüyor. Bilmem fark eden oldumu.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
117
Tepkime puanı
2
Aracınız
Bulunduğum ildeki servis 12 tanesini şimdiden satmış fb7 satışlarını yakalar mı bilmiyorum ama diğer araba fiyatlarını düşününce cazip gelebilir millete.
 
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
180
Tepkime puanı
29
Konum
İzmir
İzmir'de tanıtım çok kalabalıktı. Bu yüzden test sürüşü yapamadım. İç dizaynı videolardan beğenmedim demiştim ama dışı gibi içide güzel, zaman harcamışlar.

Tek rahatsız eden konu CVT şanzıman, f1 viteslerinin olmaması. Bence daha sonraki yıllarda bu olay değişecek.
Sürekli aynı devirde sabit kalması klasik CVT özelliği, Açıkcası 4 sene Jazz kullanımında ben alışamamıştım. Ayrıca Jazz'da CVT olmasına rağmen f1 vitesleride vardı.
Yakında tüm + ve - leri belli olur.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
536
Tepkime puanı
70
ben de bugun kisa bir test surusu yaptim.
sayin Mace in bahsettigi vites ve devir olayi benim de dikkatimi cekti. fb7 manuel aracim 120 km de 3500 devir ceviriyor, baktim bu aracta da ayni durum var. bu da yakit tuketiminde hic bir iyilesme olmadigini gosteriyor bana gore, yaniliyor olabilirim.
fb ye gore cok sessiz geldi, arka amortisor boylari uzatilmis, kapilar daha tok kapaniyor. vites degisimini hissetmedim diyebilirim. gosterge paneli ve vites daha hos olmus ancak vites bolumunun arkasindaki esya gozunun kapaginin olmamasi cok basit gorunmesine neden olmus. arka taraf genis fakat arka cam cok yatik oldugu icin uzun boylu yolcular acisindan biraz sorun olacak gibi duruyor, ayrica saft yuksekliginin olmasi beni rahatsiz etti.
bagaj genislemis, stepne yerine tamir kiti koymuslar, bagaj kapaginin altina basit bir doseme yapamamislar yine.
en ust pakette full led farlar var fakat arka sinyallere bir led takilmamis:) sensing denilen olayi en azindan opsiyonel yapabilirlerdi. geri gorus kamerasi baz modelde yok, diger modellerde de amiyane tabirle sap gibi acikta kalmis.
f1 in olmamasi cok kotu, S modu tatmin etmeyebilir.
2012 aracimi satip model yukseltme niyetim vardi, ancak test surusu sonucuna gore, bu araci su anki fiyatindan en az 10 bin tl dusuk olursa alabilirim, fiyat donanima gore yuksek. bu da dusuk ihtimal oldugu icin alternatif arayislara girdim. civic hatchback, crv 2010 ve accord 2010-2011 takip etmeye basladim. yanliz atmosferik motorun beygir gucu ve torkunu arttirmis olsalardi, hic dusunmeden siparis verirdim.
arabayi alacak olanlara hayirli olsun diyelim.
 
Üst