Konuya cevap cer

ben de bugun kisa bir test surusu yaptim.

sayin Mace in bahsettigi  vites ve devir olayi benim de dikkatimi cekti. fb7 manuel aracim 120 km  de 3500 devir ceviriyor, baktim bu aracta da ayni durum var. bu da yakit  tuketiminde hic bir iyilesme olmadigini gosteriyor bana gore, yaniliyor  olabilirim.

fb ye gore cok sessiz geldi, arka amortisor boylari  uzatilmis, kapilar daha tok kapaniyor. vites degisimini hissetmedim  diyebilirim. gosterge paneli ve vites daha hos olmus ancak vites  bolumunun arkasindaki esya gozunun kapaginin olmamasi cok basit  gorunmesine neden olmus. arka taraf genis fakat arka cam cok yatik  oldugu icin uzun boylu yolcular acisindan biraz sorun olacak gibi  duruyor, ayrica saft yuksekliginin olmasi beni rahatsiz etti.

bagaj genislemis, stepne yerine tamir kiti koymuslar, bagaj kapaginin altina basit bir doseme yapamamislar yine.

en  ust pakette full led farlar var fakat arka sinyallere bir led  takilmamis:-) sensing denilen olayi en azindan opsiyonel yapabilirlerdi.  geri gorus kamerasi baz modelde yok, diger modellerde de amiyane  tabirle sap gibi acikta kalmis.

f1 in olmamasi cok kotu, S modu tatmin etmeyebilir.

2012  aracimi satip model yukseltme niyetim vardi, ancak test surusu sonucuna  gore, bu araci su anki fiyatindan en az 10 bin tl dusuk olursa  alabilirim, fiyat donanima gore yuksek. bu da dusuk ihtimal oldugu icin  alternatif arayislara girdim.  civic hatchback, crv 2010 ve accord  2010-2011 takip etmeye basladim. yanliz atmosferik motorun beygir gucu  ve torkunu arttirmis olsalardi, hic dusunmeden siparis verirdim.

arabayi alacak olanlara hayirli olsun diyelim.


Geri
Üst