Uzun cam rüzgarlığı Tavsiyeniz..?

Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
51
Tepki puanı
1
Konum
Adana
Aracınız
Merhaba arkadaşlar resimde göndermiş olduğum civic deki ön kapıda kelebek canım üzerine gelen arka kapıda da kelebek cam üzerine gelen bu CAM RÜZGARLIĞI nı nereden bulabilirim? Markası nedir Yardımcı olursanız sevinirim. Zira baya bir firma ile görüştüm bulamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygılarım ile

 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,169
Tepki puanı
22
Merhaba arkadaşlar resimde göndermiş olduğum civic deki ön kapıda kelebek canım üzerine gelen arka kapıda da kelebek cam üzerine gelen bu CAM RÜZGARLIĞI nı nereden bulabilirim? Markası nedir Yardımcı olursanız sevinirim. Zira baya bir firma ile görüştüm bulamadım. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygılarım ile

Civic 2012 mugen cam ruzgarligi yazin sahibine ya da google amcaya cikar tonlarca hocam.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
51
Tepki puanı
1
Konum
Adana
Aracınız
Civic 2012 mugen cam rüzgarlığı yazdım fakat maalesef satan kişiler ya uzun olmadığını söylüyor yada piyasa da ufak olan kısa olan modelleri gösteriyorlar.

Forumda bu uzun modeli kullanan arkadaşımız varsa nereden aldığını söylerse bende oradan satın alabilirim.

Teşekkürler
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,169
Tepki puanı
22
Civic 2012 mugen cam rüzgarlığı yazdım fakat maalesef satan kişiler ya uzun olmadığını söylüyor yada piyasa da ufak olan kısa olan modelleri gösteriyorlar.

Forumda bu uzun modeli kullanan arkadaşımız varsa nereden aldığını söylerse bende oradan satın alabilirim.

Teşekkürler
Bende var hocam da uzunu kisasi oldugunu sanmiyorum. Ben aksoytuning com dan aldim 70 liralik olanini. Gayet kaliteli.
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,169
Tepki puanı
22
Civic 2012 mugen cam rüzgarlığı yazdım fakat maalesef satan kişiler ya uzun olmadığını söylüyor yada piyasa da ufak olan kısa olan modelleri gösteriyorlar.

Forumda bu uzun modeli kullanan arkadaşımız varsa nereden aldığını söylerse bende oradan satın alabilirim.

Teşekkürler
Zaten aksoydaki urunun fotolarinda benim arac var.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
51
Tepki puanı
1
Konum
Adana
Aracınız
Abi işte sendeki kısa olan ürün keleb canım sonuna kadar gelmiyor. Benim aracın eski sahibi uzun olandan almış 2 tanesi kırılmış sağ taraftaki çok kötü duruyor kısasını takıyorum açıkta kalan kısımlara bir müdahale yapamıyorum. Bu yüzden uzun olan modeli takarsam sorunum düzelmiş oluyor. Arabanın ayıbını örtecek yani.

Teşekkür ederim tekrardan.
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Aracınız
Servisten temin edebilirsin şimdilik,piyasaya uzun olanlardan daha açıklamıştır

Çorlu'dan selamlar
 
Katılım
3 May 2017
Mesajlar
81
Tepki puanı
2
Konum
Batman
Ayni sorundan bende müzdaribim nereye baktiysam uzun olani bulamadim. Kisa olandan memnun musunuz?

HTC Desire 820G PLUS dual sim cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Üst