Konuya cevap cer

Genel olarak videolara göre artıları ve eksileri derlersek:


Artıları:

+ Yol sesi sonunda halledilmiş. Bridgestone Turanzalara rağmen iyi deniyorsa gerçekten iyidir. Daha sessiz lastiklerle premium segment gibi olur.

+ Konforu arttırılmış. Arka Süspansiyon sesleri gitmiş ve daha konforlu bir sürüş hakim.

+ CVT şanzıman 240Nm torku kaldıracak şekilde revize edilmiş. Eskiden 220Nm tork ile sınırlıydı otomatik vitesli civicler şimdi 240Nm.

+ Yarı otonom sürüş, sağ sinayal verildiğinde sağ aynadaki kamera ile sağ tarafı ekranda görebiliyorsunuz.

+ İç hacim genişlemiş. Aracın boyutları uzamış ve az genişlemiş bu da iç hacme etki etmiş.

+ Kaporta aynı gibi duruyor denebilir ancak kaporta ve boya kalitesinin artığını düşünüyorum (bu kendi yorumum teyit gerektirir).

+ Rakiplerine kıyasla daha güçlü, nispeten daha uygun fiyatla daha fazla donanım alınmış oluyor. Opsiyonlarla rakipleri 500bini geçebiliyor.

+ Accord ile aralırında pek fark yok.


Eksileri:

- Rüzgar sesi eski nesle göre gerilemiş. Camların ince olmasından kaynaklı deniyor.

- Direksiyon hissi nispeten kaybolmuş.

- Yol tutuşundan feragat edilmiş konfor için.

- Bridgestone Turanza ER33  Lastiklerle gelmesi bence bir eksi. ER33 mü tam emin değilim ama eskisi öyleydi.

- Küçük torpido, bagajın 8lt kadar ufalması, arkada usb çıkışlarının olmaması, sol aynada da kamera olmaması ve kör nokta uyarı sisteminin kaldırılması...


Tasarım  konusuna eksi ya da artı olarak değinmedim genel olarak herkesin zevki farklı olabileceği için.


Amortisörlü kaput ve bagaj vs. yapmak bence ufak ama genel olarak kullanıcıların gözünde iyi izlenim bırakan şeyler. Bunları da eksi olarak yazmadım.


Bazı ufak şeyleri yapsa honda çoğu insanda premium sınıf hissini çok rahat uyandırabilirdi. Eksiler listesindeki son satırdakiler misal. Bunlara arka kapılardaki plastiklerin iyileştirilmesi de eklenebilir.


Bunun dışında Executive+ harici jantlar kötü görünüyor. Başka şeyler varsa dikkatinizi çeken ekleyebilirsiniz.


Geri
Üst