Yeni kasa Accord uzun kullanım testi

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Ben Honda'nın özellikle servis ağının yetersizliği ve ilgisizliği nedeniyle (işini layıkıyla yapanlar elbette vardır tenzih ediyorum) çok sevdiğim Honda aracımdan soğuma noktasındayım. Eski aracımda Honda idi, şimdi de Honda ve ileride bende Accord düşünürken servislerden çektiğim için başka markaya yönelme mecburiyetinde hissediyorum kendimi
Haklısınız birçok kişi bu konudan şikayetçi. 12 defa servise bakıma gittim aralarda garanti için gittiklerimi saymıyorum bile her seferinde başka bir cinslik buldu beni. Maalesef servislerde bir standart kaliteli hizmet anlayışı çok az. Böyle olunca da ilerde Accord alsam aynı şeyler mi olacak diye düşünüyor insan.
 
Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
138
Tepki puanı
90
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
Aydın K.
Yaş
32
Aracınız
Civic FC5 2018
Haklısınız birçok kişi bu konudan şikayetçi. 12 defa servise bakıma gittim aralarda garanti için gittiklerimi saymıyorum bile her seferinde başka bir cinslik buldu beni. Maalesef servislerde bir standart kaliteli hizmet anlayışı çok az. Böyle olunca da ilerde Accord alsam aynı şeyler mi olacak diye düşünüyor insan.
Ben ileride Honda'nın SUV modellerini yada yine Accord gibi sedan modellerini inceleyip almayı değerlendirirdim önceden, şimdi sadece servisin kapısına kadar gidebilmek için 3-4 saat yol çekeceğimi düşününce uzaklaştım bu düşünceden. Servis kalitesi yüksek olan marka bulup ona geçmek zorunda bırakıyorlar insanı.
 
Katılım
1 Tem 2022
Mesajlar
33
Tepki puanı
59
Konum
istanbul
Ad Soyad
ahmed yerli
Yaş
30
Aracınız
Civic FK7 HB 2019
Ülkemizde servis kalitesi markadan ziyade servisin işletmecisinde bitiyor çoğunlukla. Her markanın kötü, iyi, daha iyi servislerü var muhakkak.

13 yıllık Honda sahibi olarak yetlili servislerin çoğunu ben de beğenmiyorum ve bunun arkasındaki en önemli kişi patron oluyor. İşlerine geldiği gibi hizmet sunma, sesini çıkaranın işini görme vb gibi uygunsuz işlerini görüp duyuyoruz malesef.

Bunu diğer markalarda da tecrübe ettim veya duydum. Her ne kadar sorun olarak daha fazla sıkıntı yaşansa da dünya ortalamasında, Vag grubu servisleri biraz daha iyi bu konuda. Daha sonra Bmw gelir. Toyota ve bazı Renault servislerinde de memnuniyet yüksek.

Honda servislerinin çoğu ustacık ve çırak ağırlıklı, bana 20-30 bin km gidecek fren balatası değişim gerektiğini gördükten sonra gerisini sorma ihtiyacı hissetmiyorum mesela.

Kendi yaptığım ve önerdiğim şudur; Öncelikle aracınızın kullanma kılavuzundaki bakım aralığı, şartları ve değişmesi gerekenleri bilmeliyiz. Daha sonra biraz teknik bilgimiz olmalı ki neyin ne olduğunu, limitlerini görebilelim.

Gereksiz hiçbir işleme onay vermeyelim, cam suyunu dahi koydurtmam örneğin.

Değişen parçaları isteyelim.

Anketlere mutlaka obkektif cevap verelim.

Sorunumuz varsa önce Tr yetkilisiyle resmi iletişim kuralım, doğrudan bayi ile değil.

Bildiğiniz, emin olduğunuz konularda sesimizi saygı çerçevesinde çıkartalım zira karşımızdakilerin seviyesi o olabilir.
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
994
Tepki puanı
479
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2020
Ülkemizde servis kalitesi markadan ziyade servisin işletmecisinde bitiyor çoğunlukla. Her markanın kötü, iyi, daha iyi servislerü var muhakkak.

13 yıllık Honda sahibi olarak yetlili servislerin çoğunu ben de beğenmiyorum ve bunun arkasındaki en önemli kişi patron oluyor. İşlerine geldiği gibi hizmet sunma, sesini çıkaranın işini görme vb gibi uygunsuz işlerini görüp duyuyoruz malesef.

Bunu diğer markalarda da tecrübe ettim veya duydum. Her ne kadar sorun olarak daha fazla sıkıntı yaşansa da dünya ortalamasında, Vag grubu servisleri biraz daha iyi bu konuda. Daha sonra Bmw gelir. Toyota ve bazı Renault servislerinde de memnuniyet yüksek.

Honda servislerinin çoğu ustacık ve çırak ağırlıklı, bana 20-30 bin km gidecek fren balatası değişim gerektiğini gördükten sonra gerisini sorma ihtiyacı hissetmiyorum mesela.

Kendi yaptığım ve önerdiğim şudur; Öncelikle aracınızın kullanma kılavuzundaki bakım aralığı, şartları ve değişmesi gerekenleri bilmeliyiz. Daha sonra biraz teknik bilgimiz olmalı ki neyin ne olduğunu, limitlerini görebilelim.

Gereksiz hiçbir işleme onay vermeyelim, cam suyunu dahi koydurtmam örneğin.

Değişen parçaları isteyelim.

Anketlere mutlaka obkektif cevap verelim.

Sorunumuz varsa önce Tr yetkilisiyle resmi iletişim kuralım, doğrudan bayi ile değil.

Bildiğiniz, emin olduğunuz konularda sesimizi saygı çerçevesinde çıkartalım zira karşımızdakilerin seviyesi o olabilir.
Ağzınıza Sağlık

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst