Konuya cevap cer

subap ayarı yapıldıktan sonra külbütör kapağı lastik contası da değiştiriliyor bu sebeple yetkili servis yüksek fiyat çekebilir, en iyisi komple 1000-1500 lira verdiğiniz yağ bakımı esnasında subap ayarını da yaptırırsınız bunu servisle konuşun işçilik ücreti olan 150-200 liraya dahil etsinler ekstra olarak 250 lira sadece külbütör contası parası çıkar cebinizden.


sadece subap ayarı için giderseniz 120-130 lirayı hemde 250-300 lira külbütör contası parasını alacak 400-450 ye patlayacak subap ayarı acil durumda değilse buna gerek yok.


dışarıda özel serviste subap ayarı yaptıranlar acaba külbütör contasını yeniliyorlar mı? ısıya maruz kalarak uzun süre kullanıldıktan sonra sök tak yapılan bu contanın tekrar kullanılırsa yağ kaçırmayacağının garantisini kimse veremez:) servis bu sebeple ezbere değiştiriyor subap ayarı fiyatı uçuyor.


Honda bizi yedek parça fiyatları ile düdüklüyor. Faturaya bakıyoruz işçilik ücretleri belli saati 150 lira 180 lira vs. ama bir şanzıman yağı HCF-2 neymiş?? 800 lira,,, dışarıda belki orjinal belki çakması honda HCF-2 yağ 680-700 lira her türlü kazık hem serviste hem dışarıda, yuhhh ayıp günah. bir hava filtresi 180 lira çüşşş, Sebep diyoruz?? abiiii toyota subaru mazda da öyle yerin dibine batsın kazığınız. Yan sanayi parçalar o kadar kötü ki bu paraları veriyoruz mecburen


ne zaman bu parçalar yerlileştirilir tedarikçiler yurt içinden seçilir de bunlar ucuzlar onu bekliyorum. Hava filtresi taiwan malı, motor yağı kimbilir nereden geliyor. Hepsi ithal. Bilmiyorum ne gerek var. Fabrikası burada olan Honda nın yerli hiç tedarikçisi yok gibi birşey bu kadar ucuza bu arabaları nasıl satıyor aklım almıyor. Golf olmuş 250000 lira ama Civic in en kralı 200000 lira.


Subap ayarının zamanını geçirmeyin zamanı gelince yada ihtiyaç olduğu anda yaptırın sürüş keyfine etki eden birşey. Elinizden gelmiyorsa bile ne çok basit ne de çok zor birşey yinede dikkat edin. Subap ayarı zamanı gelirse fazla yakar çekiş düşer.


Geri
Üst