Arkadaşlar dizel 2019 aracımın durmadan partakül problemi

35 bin km de sorun başladı suan araç 45 bin km’de
Partakül hiç birsekilde garantiye gitmezmiş aldınız yakıt ve düşük devir kullanımı söylüyorlar bilirkişi olarak ukalaca ama dinliyorum sonuna kadar konuşma bana geçiyor. Düşük devir diyorsunuz ya ben bu arabanın vitesi değiştirmiyorum araç otomatik ve 9 vites araç kalkar kalmaz 2 3 oluyor deviri kendisi 2binde atıyor He yanlış bu ise tamam O zaman. Ben manuel kullanıyor nededim olmadı zatende iptal edin bunun otomatik vitesini sizin dediniz gibi uygulamıyor bu araç hemen vites değiştiriyor :)) sonra diyorlarki aldın yakıttan ulan ben nerden bilim aldım yakıtı Shell Opet harici yakıt almam diyorum bunun sorumlusudda ben değilim devlet denetleme altında sonuçta


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Şel,opet hepsi yakıtı aynı yerden alıyor.Belki farklı katkılar katıyorlar.Demekki bizim dizel yakıtlarımız hala iyi değil ve hala içinde pislik bulunuyor.Bu da maliyet hesabıyla ilgili olmalı.
 
Sizi anliyorum. Farkli sorunum vardi. Halloldu. Olmayanlar ic8n can sıkıcı bir durum. Ancak evet. Dizel arac kisa mesafelerde kullaniliyorsa arada bir yuksek devirli kullanmak lazım.. eger bu devir isini abartirsanizda bu sefer bir muddet mazot kokusu alirsiniz. İsi tadinda birakip arada bir filtrenin temizlenmesi icin gerekli bir islem. Bunu manuel olarak sizin yapmanız gerekir. Nezaman,, servis ne zaman degistirirse. Honda yardim size donus yapmadimi peki hocam

Redmi Note 9 Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kitapçıkta 65km hızın üstünde sürmeniz yeter diyor. Devirle alakalı bir bilgi yok.
Kısa mesafe kullanan kişilerde bu problem çok çıkar. Satıp benzinli araç alın kısa mesafe kullanıyorsanız


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Partikül sorunu anladığım kadarıyla düşük devirde sürme ve zamanında partikül temizliği yapılmamasından, odaciklarin zamanla tikanarak basınç etkisiyle kirilmasindan kaynaklandigini anlıyorum. Halk dilinde dizel demek tasarruf demek. Kimilerine göre de tork ve güç demek. Bukadar maliyetli bir sistemin tasarrufu nerede kaldı çok merak ediyorum. Aşağıdaki video tüm durumu açıklıyor sanırım.
 
Öncelikle merhabalar 2018 dizel 9 ileri almayı düşünüyordum fakat bu kadar sorunlu olduğunu hiç duymamıştım..vazgeçeyimmi araç 110.000 km de
 
Partikul filtresi olayı diğer marka araçlarda da aynı şekilde geçerli bence.Bu kullanım şekliniz ve şehiriçi trafikte ne kadar kullandığınız alakalı.Geçen gün bir arkadaşımız DPF hatası almış,belli bir devirde kullanarak sorunu hallettiğini yazmıştı.Aslında bizim araçların motor ve şanzıman garantisi 6 yıl devam ediyor diye biliyorum.Ama Honda aracına ne kadar sahip çıkıyor onu bilemiyorum.
 
Hondalarda bu dpf sanki kroniklesmeye doğru gidiyo.Hep derim kısa mesafe kullanılacaksa yılda 15 binden az km yapılıyorsa ne gerek var dizele zaten şimdilerde hiç mantıklı değil de.Bu arada Honda servisleri dahavonce bı aracın (crv ) olmaliydi 15-20 bin gibi fahiş Fiat çıkarmışlardı Benzinli aracın gözünü seveyim
 
Geri
Üst