- Katılım
- 25 Ocak 2018
- Mesajlar
- 1,106
- Çözümler
- 1
- Tepki puanı
- 1,528
- Konum
- İstanbul
- Ad Soyad
- Volkan Dizge
- Yaş
- 32
- Aracınız
- Civic FD6 2011
Konumuz VW değil ama yinede yazayım. Belli ki sizde dsg konusunda bazıları gibi kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorsunuz. 2010 model golf 1.6 tdi dsg aracımız 2015 yılında şanzıman arızası yüzünden 2 defa yetkili servise gitti. Toplam fatura 10000 lira civarındaydı ve biz sadece yaklaşık 1000 lira ücret ödedik. Yani büyük kısmını karşıladılar. Bir diğer konu, diyorsunuz ki chiptuning ve overload bu kavramlar başlı başına zaten kullanıcı hatası! Aslına ortak noktamız aynı ancak ayrıldıpımız nokta şu 100000 lira üzerinde para verip alınan bir araçta sorun çıkıyor ve üretici bunu kabullenmiyor, sonra baskılar vs onarım yapılıyor ki siz ücret alındı bu işlem için demişsiniz ama ben bu onarım için ücret alındığını sadece sizden duydum. Şimdi sorum şu, neden ülkemizde bu araç hala çok satıyor?
Bu arada VW savunucusu değilim. Bu ülkede klimasız golf satıldığınıda gördük yani. Al birini vur ötekine ancak bunlar tamamen kullanıcı kaynaklı sorun çünkü kullanıcı buna razı.
SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kullanıcı buna razı tıpkı sizin gibi , size de 10000 tl lik fatura çıkarıp 1000 tl ye halledince allaha şükür diyorsunuz, Bu ölümü gösterip sıtmaya şükür çektirmekten başka bişey değildir. Hondanın dışında olabilir konu ama wv dsg si gizli kusurlu mühendislik hatası olan bir şanzıman. Chip olayı eywallah ama overload ta şanzıman patlıyorsa sorunludur yada istanbul trafiğinde 4 lü yakıp sanzımanın soğumasını bekleyen dsg leri gelin 1 gün içinde birlikte sayalım.Ayrıca yurt dışından gelen araçların nasıl çelik jant,hız sabitleyicisi,sis farını söküp vb. araç özelliklerini gizleyerek müşteriye opsiyon olarak nasıl çaktıklarını da buyrun gelin servis yöneticisi bir arkadaşla sizi yüzyüze görüştürerek anlatalım.Buradaki konu o markanın osu var bunun şusu var değil. Konu araç üreticilerinin sizi beni bizi keriz yerine koyup daha zayıf daha kalitesiz daha fazla parça çalarak ürettikleri araçları türk insanına satmaları. Konu sizin bindiğiniz araç değil, hangi markada ne sıkıntı var o da değil. Konu bizim gibi yapılanları görüp,haklarının farkında olan bireylerin birlikte hareket etmeyerek,birbirimizin parasının nasıl çalındığını izliyor olmamız. Avrupa ülkerinde amerikada 13-15 çelik bariyerken bize niye 8, bizim insanımızın canı daha mı değersiz yada orda geri çağrılıp ücretsiz hatalar gideriliyorken bizde neden extra ücretler var? Hakkımızı aramazsak kimse gelip te kardeşim sizin hakkınız bu diyerek bişey yapmaz,yapmayacak. Dün şanzımanı patlayan wv e gülen adam bugün kaportası yamulan hondaya,freni tutmayan başka markaya binmeye mahkumdur. Umarım anlaşılabilmişimdir.
iPhone cihazından gönderildi.