Civic FD6 1.6 HONDA VS 1.4 TSI GOLG KAPISMA

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,685
Çözümler
6
Tepki puanı
8,745
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
109luk turbo dizel Focusla FB7ninde kapışma videosu da var, kısacası manuel Civicler turbo dizellerle zorlanmadan başaçıkabiliyor.
Dizelde tork bir yere kadar gider. Güç deviri daha az. Şanzımanda ona göre. Düz yolda bu durum normal. Fakat rampada deneme yapsalar dizeli zor geçer. Fc5'in eco'su i-dtec'i geçiyor.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,155
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,145
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
eski kasa Honda Civic lerin güçlü motora ihtiyacı yok çünki yeterince hafiftirler, yüksek kalın yapılı ve rüzgara karşı direnç gösteren omo kartonundan hallice tasarımı olan yuvarlak hatlı avrupa üretimi modellerin çoğunu 160 km üzeri hızlarda yakalayıp geçebiliyorlar.

Civic in en büyük özelliği şahane aerodinamik yapısı, adeta rüzgarı delip geçiyor. Alçak tavanı, ince uzun yapılı ön ızgarası ve burunu ile kaput rüzgarı delerken, epey aşağıda kalan ağırlık merkezi yola tutunmaya katkı sağlar, Civic lerin yüksek hızda stabil sürüşe olanak tanıyan direksiyon ve süspansiyon sistemi otobanda onu en ucuza sahip olunan otoban performanslısı bir makina yapıyor.

Şehir içinde böyle değil tabi:)

1.4 TSI volkswagen ler ile atmosferik motorlu 1.6 Civic aynı klasmanın otomobili değil, 1.4 TSI normal şartlarda Civic in 1.6 125hp olanını geçer. 1.4 TSI ın rakibi 1.5 Turbo Civic tir, gelsin onu geçsin. 1.0 turbo benzinliler bile atmosferik motorlara göre ciddi şekilde yüksek güç üreten geniş bir devir aralığına sahiptirler 1.0 1.2 litre turbo benzinli motorlar 1600-1800 devirden 6000 devirlere kadar hep 140 ila 160nm torku sabit biçimde üretirler, atmosferiklerde ise maksimum tork anca 4000-5000 devirlerde başlar 6000 devirde biter 2000-3000 devirlerde fazla tork olmaz.

Dizelin en büyük avantajı yukarı eğimli yollarda ortaya çıkar, düz yolda 160km hızda gidiyorsa rampayı da 160km hızda çıkar yokuş yukarı yokuş aşağı kışlık lastik yazlık lastik fark etmez, hep benzer çabuklukta hızlanır ama beygir gücü az, torku çok yüksek olan bir dizel araba düz yolda benzinli ve kısa oranlı şanzımanı olan bir otomobil kadar çabuk hızlanamaz. bu sebeple 85hp lik 1.4 Honda Jazz ile 200nm torku olan 1.3 multijet Linea yı düz yolda ve rampa aşağı geçebiliyorsunuz:) rampa yukarı Linea geçer:)

Yokuşu çok hızlı tırmandım eh o zaman düz yolda uçarım bununla diye birşey yok dizelde:) kullananlar bilirler. Dizeller yokuşu çıkarken nasıl hızlanıyorsa düz yolda da hemen hemen aynı gibi ona yakın çabuklukta hızlanıyor, hızlanma oranında benzinli atmosferiklerdeki kadar fark olmuyor. Çünki birçok dizelde tork fazladır ama beygir gücü benzinliler ile hemen hemen aynıdır.

beygir gücü hızlanma ve yüksek hıza erişmeyi anlatan ifadedir tork ise tekerleklerin döndürülme kuvvetidir. Dizelin tekerlekleri çok güçlü döner ama çok çabuk hızlanarak dönmez:) ortada tekerlek gücü gerektiren bir durum olmadığında dizelin güzelliği biter.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
eski kasa Honda Civic lerin güçlü motora ihtiyacı yok çünki yeterince hafiftirler, yüksek kalın yapılı ve rüzgara karşı direnç gösteren omo kartonundan hallice tasarımı olan yuvarlak hatlı avrupa üretimi modellerin çoğunu 160 km üzeri hızlarda yakalayıp geçebiliyorlar.

Civic in en büyük özelliği şahane aerodinamik yapısı, adeta rüzgarı delip geçiyor. Alçak tavanı, ince uzun yapılı ön ızgarası ve burunu ile kaput rüzgarı delerken, epey aşağıda kalan ağırlık merkezi yola tutunmaya katkı sağlar, Civic lerin yüksek hızda stabil sürüşe olanak tanıyan direksiyon ve süspansiyon sistemi otobanda onu en ucuza sahip olunan otoban performanslısı bir makina yapıyor.

Şehir içinde böyle değil tabi:)

1.4 TSI volkswagen ler ile atmosferik motorlu 1.6 Civic aynı klasmanın otomobili değil, 1.4 TSI normal şartlarda Civic in 1.6 125hp olanını geçer. 1.4 TSI ın rakibi 1.5 Turbo Civic tir, gelsin onu geçsin. 1.0 turbo benzinliler bile atmosferik motorlara göre ciddi şekilde yüksek güç üreten geniş bir devir aralığına sahiptirler 1.0 1.2 litre turbo benzinli motorlar 1600-1800 devirden 6000 devirlere kadar hep 140 ila 160nm torku sabit biçimde üretirler, atmosferiklerde ise maksimum tork anca 4000-5000 devirlerde başlar 6000 devirde biter 2000-3000 devirlerde fazla tork olmaz.

Dizelin en büyük avantajı yukarı eğimli yollarda ortaya çıkar, düz yolda 160km hızda gidiyorsa rampayı da 160km hızda çıkar yokuş yukarı yokuş aşağı kışlık lastik yazlık lastik fark etmez, hep benzer çabuklukta hızlanır ama beygir gücü az, torku çok yüksek olan bir dizel araba düz yolda benzinli ve kısa oranlı şanzımanı olan bir otomobil kadar çabuk hızlanamaz. bu sebeple 85hp lik 1.4 Honda Jazz ile 200nm torku olan 1.3 multijet Linea yı düz yolda ve rampa aşağı geçebiliyorsunuz:) rampa yukarı Linea geçer:)

Yokuşu çok hızlı tırmandım eh o zaman düz yolda uçarım bununla diye birşey yok dizelde:) kullananlar bilirler. Dizeller yokuşu çıkarken nasıl hızlanıyorsa düz yolda da hemen hemen aynı gibi ona yakın çabuklukta hızlanıyor, hızlanma oranında benzinli atmosferiklerdeki kadar fark olmuyor. Çünki birçok dizelde tork fazladır ama beygir gücü benzinliler ile hemen hemen aynıdır.

beygir gücü hızlanma ve yüksek hıza erişmeyi anlatan ifadedir tork ise tekerleklerin döndürülme kuvvetidir. Dizelin tekerlekleri çok güçlü döner ama çok çabuk hızlanarak dönmez:) ortada tekerlek gücü gerektiren bir durum olmadığında dizelin güzelliği biter.
Omo kartonundan hallice

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
eski kasa Honda Civic lerin güçlü motora ihtiyacı yok çünki yeterince hafiftirler, yüksek kalın yapılı ve rüzgara karşı direnç gösteren omo kartonundan hallice tasarımı olan yuvarlak hatlı avrupa üretimi modellerin çoğunu 160 km üzeri hızlarda yakalayıp geçebiliyorlar.

Civic in en büyük özelliği şahane aerodinamik yapısı, adeta rüzgarı delip geçiyor. Alçak tavanı, ince uzun yapılı ön ızgarası ve burunu ile kaput rüzgarı delerken, epey aşağıda kalan ağırlık merkezi yola tutunmaya katkı sağlar, Civic lerin yüksek hızda stabil sürüşe olanak tanıyan direksiyon ve süspansiyon sistemi otobanda onu en ucuza sahip olunan otoban performanslısı bir makina yapıyor.

Şehir içinde böyle değil tabi:)

1.4 TSI volkswagen ler ile atmosferik motorlu 1.6 Civic aynı klasmanın otomobili değil, 1.4 TSI normal şartlarda Civic in 1.6 125hp olanını geçer. 1.4 TSI ın rakibi 1.5 Turbo Civic tir, gelsin onu geçsin. 1.0 turbo benzinliler bile atmosferik motorlara göre ciddi şekilde yüksek güç üreten geniş bir devir aralığına sahiptirler 1.0 1.2 litre turbo benzinli motorlar 1600-1800 devirden 6000 devirlere kadar hep 140 ila 160nm torku sabit biçimde üretirler, atmosferiklerde ise maksimum tork anca 4000-5000 devirlerde başlar 6000 devirde biter 2000-3000 devirlerde fazla tork olmaz.

Dizelin en büyük avantajı yukarı eğimli yollarda ortaya çıkar, düz yolda 160km hızda gidiyorsa rampayı da 160km hızda çıkar yokuş yukarı yokuş aşağı kışlık lastik yazlık lastik fark etmez, hep benzer çabuklukta hızlanır ama beygir gücü az, torku çok yüksek olan bir dizel araba düz yolda benzinli ve kısa oranlı şanzımanı olan bir otomobil kadar çabuk hızlanamaz. bu sebeple 85hp lik 1.4 Honda Jazz ile 200nm torku olan 1.3 multijet Linea yı düz yolda ve rampa aşağı geçebiliyorsunuz:) rampa yukarı Linea geçer:)

Yokuşu çok hızlı tırmandım eh o zaman düz yolda uçarım bununla diye birşey yok dizelde:) kullananlar bilirler. Dizeller yokuşu çıkarken nasıl hızlanıyorsa düz yolda da hemen hemen aynı gibi ona yakın çabuklukta hızlanıyor, hızlanma oranında benzinli atmosferiklerdeki kadar fark olmuyor. Çünki birçok dizelde tork fazladır ama beygir gücü benzinliler ile hemen hemen aynıdır.

beygir gücü hızlanma ve yüksek hıza erişmeyi anlatan ifadedir tork ise tekerleklerin döndürülme kuvvetidir. Dizelin tekerlekleri çok güçlü döner ama çok çabuk hızlanarak dönmez:) ortada tekerlek gücü gerektiren bir durum olmadığında dizelin güzelliği biter.
1.3 ne ya 1.6 Linea yı gecıordum VTEC 2 ile 1.3 Linea ne ya teneke o

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
973
Tepki puanı
2,145
Yaş
39
Konum
Kocaeli / Gebze
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Omo kartonundan hallice

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
lead2-2012-honda-civic-ex-sedan.jpg


1590777449578.jpeg

Bu resimlere dikkat birisi mermi gibi öbürü bildiğin dört tekerlek ve yuvarlak direksiyon.

Ön camların açısına dikkat, ön panjurun V şeklinde farlara uzanan yapısına dikkat, her iki aracın da burun yüksekliğine dikkat.

Anlaşılıyor değil mi:) aerodinamik yapı:)

yok canım Civic ler rüzgar sesi alıyor:) ........ bu kadar sivri yapı bende olsa bende yolda yürürken rüzgar sesi alırım yani. Duvara çiviyi sürtmekle duvara yastığı sürtmek aynı tizlikte ses çıkartmaz değil mi? ancak çivi duvarı deler.

2020-honda-civic-si-sedan-hd-01.jpg



Aerodinamik demişken en ideali de bu aşağıdaki gibi olanları:)


Ferrari-F8-Tributo-Side-Profile-642x3361.jpg
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
lead2-2012-honda-civic-ex-sedan.jpg


Ekli dosyayı görüntüle 259586

Bu resimlere dikkat birisi mermi gibi öbürü bildiğin dört tekerlek ve yuvarlak direksiyon.

Ön camların açısına dikkat, ön panjurun V şeklinde farlara uzanan yapısına dikkat, her iki aracın da burun yüksekliğine dikkat.

Anlaşılıyor değil mi:) aerodinamik yapı:)

yok canım Civic ler rüzgar sesi alıyor:) ........ bu kadar sivri yapı bende olsa bende yolda yürürken rüzgar sesi alırım yani. Duvara çiviyi sürtmekle duvara yastığı sürtmek aynı tizlikte ses çıkartmaz değil mi? ancak çivi duvarı deler.

2020-honda-civic-si-sedan-hd-01.jpg



Aerodinamik demişken en ideali de bu aşağıdaki gibi olanları:)


Ferrari-F8-Tributo-Side-Profile-642x3361.jpg


Honda hayat onda

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst