2018 Honda Civic Eco Elegance LPG Gösterge Paneli Sorunu

Katılım
1 Mar 2020
Mesajlar
49
Çözümler
1
Tepki puanı
41
Konum
Iğdır Merkez
Tüm kullanıcılara iyi forumlar diliyorum. Yakın zamanda 2018 Civic Eco Elegance bir araç satın aldım. Araçtan genel olarak memnunun; fakat hala çözemediğim bazı tarafları var. Örn: Geçtiğimiz günlerde 100 TL’ye gaz aldım, bittiğinde LPG ikaz lambası yandı. Birkaç gün kullanmadım aracı, gaz almadım bu süreçte. Daha sonra baktığımda 3 diş LPG olduğunu gösterdi panelde. Bu sabah tekrar çalıştırdığımda LPG full gösteriyordu. Daha sonda 50 TL yakıt aldım ama LPG hala full gösteriyor. Kullanıcılara sorum, bu neyden kaynaklı bir problem, sebebini çözemedim çünkü. Araç 18 bin km’de 20 bin bakımına az kaldı, acaba bakımı yaklaştığı için mi böyle bir sorun çıktı,
Herkese teşekkürler şimdiden.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Merhaba, şamandıra veya kalibrasyon ile ilgili bir sıkıntı var gibi görünüyor. Servise uğramalısınız.
 
Merhaba, bu durumda seckins33''ün de dediği gibi kendinizin kontrol edebileceği tek bir durum var o da lpg kalibrasyonu. Aracınız çalışır vaziyette hareket etmiyorken lpg mode tuşuna basılı tutun. Yaklaşık 20 sn sonra sesli uyarı verecek. Sesli uyarı sonrası elinizi çekin. 30 sn içinde şamandıra kalibrasyonunu tamamlayacak. Sorun devam ederse mekanik yardım almak için servise başvurmanız gerekmekte.
Şimdiden geçmiş olsun.
 
Tüm kullanıcılara iyi forumlar diliyorum. Yakın zamanda 2018 Civic Eco Elegance bir araç satın aldım. Araçtan genel olarak memnunun; fakat hala çözemediğim bazı tarafları var. Örn: Geçtiğimiz günlerde 100 TL’ye gaz aldım, bittiğinde LPG ikaz lambası yandı. Birkaç gün kullanmadım aracı, gaz almadım bu süreçte. Daha sonra baktığımda 3 diş LPG olduğunu gösterdi panelde. Bu sabah tekrar çalıştırdığımda LPG full gösteriyordu. Daha sonda 50 TL yakıt aldım ama LPG hala full gösteriyor. Kullanıcılara sorum, bu neyden kaynaklı bir problem, sebebini çözemedim çünkü. Araç 18 bin km’de 20 bin bakımına az kaldı, acaba bakımı yaklaştığı için mi böyle bir sorun çıktı,
Herkese teşekkürler şimdiden.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bende de oldu full gösteriyordu, kalibrasyon yaptım düzeldi.
 
Arkadaşlar gecen gün aynısı oldu servise ugradım bir kere fulleyıp kalıbre yapın 80 lıralık gaz aldım dedim bunda fullucen gazı kalıbre yapcaksın sonra bitince tekrardann fulleyıp gaz alın dedi bizimm servis elemanı sürekli kalıbre yapmayın bitsin sonuna kadar sonra fulleyıp kalıbre yapın sonra ellemeyın bu sıkıntı bnm aracta vardı kronik bir şey aracta bir şey yok dedi.

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst