2021 Civic VTEC 180 HP D konumda rölanti sağ koltuk titreme sorunu

Katılım
20 Ocak 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Ad Soyad
Vedat satılmış
Yaş
30
Aracınız
Civic FC5 2021
1 ay önce 21 VTEC turbo araç aldım D ışıkta rolantide beklerken sağ koltuk sarsılıyor resmen ve servis birşey yok 180 likler hep aynı dedi gönderdi çözüm bulan var mi
 
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
1,025
Çözümler
1
Tepki puanı
641
Konum
DENİZLİ
Ad Soyad
Ufuk
Yaş
40
Aracınız
Civic FC5 2018
Hocam çok teşekkür ederim. Aracın hareket halinde vites geçişlerinde hiçbir problem yok sadece çalıştırdığım zaman P'den D'ye aldığım da silkeleme yapıyor. Kafam buna takılmıştı tekrardan teşekkürler
Hocam gerekli herşey yazılmış ama,,aracınızı park ederken, El frenini çekerken N konumunda çekip ,,,,,,,sonrasında P konumuna alın,,,,fayda sağlayacaktır...
 
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
131
Tepki puanı
114
Konum
1 numaralı il Adana
Ad Soyad
Timur.S
Yaş
40
Aracınız
Civic FE1 2021
10uncu generasyon 1.5 turbo civiclerde emisyon adına motor bekleme pozisyonunda 600rpmde çalışıyor ve ciddi düşük bir rpm sarsıntıda bundan kaynaklı,
çözümleri son derece basit en basitinden fan,far açmak bile akıllı akü sistemini devreye sokup deviri 700-750lere çekiyor ve pürüzsüzce çalışıyor.

yazılım attırmak gibi bir niyetiniz varsada (genç arkadaşlarımız sıkça yapıyor diye diyorum) Hondata ve Ktuner'da sırf bu sorunu çözümleyen bir alan mevcut ayarlardan motoru bekleme durumunda 600rpm yerine 750rpm olarak ayarlayabiliyorsunuz.

özetle motor,şanzıman gibi endişe edilecek bir durum söz konusu değil
 
Katılım
4 Mar 2024
Mesajlar
30
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Okan Güleryüz
Yaş
37
Aracınız
Civic FC5 2021
10uncu generasyon 1.5 turbo civiclerde emisyon adına motor bekleme pozisyonunda 600rpmde çalışıyor ve ciddi düşük bir rpm sarsıntıda bundan kaynaklı,
çözümleri son derece basit en basitinden fan,far açmak bile akıllı akü sistemini devreye sokup deviri 700-750lere çekiyor ve pürüzsüzce çalışıyor.

yazılım attırmak gibi bir niyetiniz varsada (genç arkadaşlarımız sıkça yapıyor diye diyorum) Hondata ve Ktuner'da sırf bu sorunu çözümleyen bir alan mevcut ayarlardan motoru bekleme durumunda 600rpm yerine 750rpm olarak ayarlayabiliyorsunuz.

özetle motor,şanzıman gibi endişe edilecek bir durum söz konusu değil
Aynen öyle aracın standardı bu şekilde. Gönlünüz rahat olsun bu şekilde kullanabilirsiniz. 50.000 km de araç sıfır sayılır bir problem yok yani
 
Katılım
5 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
6
Konum
Ankara
Ad Soyad
Bora
Yaş
30
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
d konumunda beklerken titremesi normal ama p den d ye çekince sarsıntı olması normal değil. Sürekli d den p ye el freni çekmeden atıyorsanız ilerleyen dönemde daha fazla sarsıntılı vites geçişi yaşarsınız.
 
Katılım
4 Mar 2024
Mesajlar
30
Tepki puanı
4
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Okan Güleryüz
Yaş
37
Aracınız
Civic FC5 2021
d konumunda beklerken titremesi normal ama p den d ye çekince sarsıntı olması normal değil. Sürekli d den p ye el freni çekmeden atıyorsanız ilerleyen dönemde daha fazla sarsıntılı vites geçişi yaşarsınız.
Nasıl yapmak gerekiyor peki ? Detaylı olarak
 
Katılım
5 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepki puanı
6
Konum
Ankara
Ad Soyad
Bora
Yaş
30
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Nasıl yapmak gerekiyor peki ? Detaylı olarak
Aracı ilk yürütürken ayağınız sert frende beklerken çalıştırıp d ye alıp el frenini indirip yürüyün. Stop ederken de yine ayağınız sert bir şekilde frende beklerken önce n konumuna getirin sonra el frenini çekip ayağınızı pedaldan bırakıp p ye alın. Böyle 6.5 yıl kullandım fk7 yi satarken de alan arkadaş şanzımanın durumunu aşırı beğenmişti tek bir vites geçişinde sarsıntı vuruntu yoktu.
 
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,005
Tepki puanı
482
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2020
10uncu generasyon 1.5 turbo civiclerde emisyon adına motor bekleme pozisyonunda 600rpmde çalışıyor ve ciddi düşük bir rpm sarsıntıda bundan kaynaklı,
çözümleri son derece basit en basitinden fan,far açmak bile akıllı akü sistemini devreye sokup deviri 700-750lere çekiyor ve pürüzsüzce çalışıyor.

yazılım attırmak gibi bir niyetiniz varsada (genç arkadaşlarımız sıkça yapıyor diye diyorum) Hondata ve Ktuner'da sırf bu sorunu çözümleyen bir alan mevcut ayarlardan motoru bekleme durumunda 600rpm yerine 750rpm olarak ayarlayabiliyorsunuz.

özetle motor,şanzıman gibi endişe edilecek bir durum söz konusu değil
Bunu servis yapamıyor mu ? Bence cihaz ile yetkisi olması lazım

SM-A715F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst