210 limiti

Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
215 beygir kaliforniya da kullanılan yüksek kaliteli benzinle elde edilmiş değer. Normal 95 oktanda ise 210 -212 arasında benzine göre değerler çıkmış

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
46
Konum
İstanbul
215 beygir kaliforniya da kullanılan yüksek kaliteli benzinle elde edilmiş değer. Normal 95 oktanda ise 210 -212 arasında benzine göre değerler çıkmış

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Süper üstad çok teşekkürler , her şey gönlünüze göre olmuş gibi duruyor , keyifle kullanmanızı dilerim.
Ben bu arabaya Giulietta 170 Hp TCT den geçtim ve başta özellikle CVT şanzımandan dolayı çok tereddütlerim vardı . Fakat beklentilerimin çok üstünde çıktı araba .Üstelik sadece motorun canlı karakteri ya da şanzımanla uyumu değil mesele , çok rijit bir şasisi var , süspansiyon çok başarılı , gövde salınımı yok denecek kadar az ve direksiyon hissi çok güven veriyor. Hal böyle olunca da Hondata farz oluyor .Fakat ilk 10.000 bakımı bekleyeceğim muhtemelen.
Sizinle temasta kalmak isterim
Saygılar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
7fab32772d545922381fbd2faca19a2a.jpg


Aracı 10.000 km için servise götürdüm. Götürmeden önce fabrika ayarlarına döndüm. Araba hiç gitmiyor gibi geldi. Servisten sonra hemen gidip geri yüklettim. Yolda denemek için odb2 portuna bağlandım torque programı üzerinden bir kaç veriye baktım. Ekran görüntüsünü aldıktan sonra bağlantı koptu.Tekrar kurunca da 20 beygir 10 tork gibi şeyler gösterip saçmalamaya başladı.
Ekran görüntüsünde ki değerlerin üç aşağı beş yukarı doğru olduğunu düşünüyorum. Arabayı sıkıştırmadan 70-80 kms ye kadar hızlanma değerleri gibi düşünebilirsiniz. Kısaca şehiriçinde araba daha çabuk daha güçlü tepki veriyor. Yani kolay kolay turbo erir,cvt sıyırır vs bu değerlerle olmaz.
Bir kaç kere daha deneme yapıp buraya yazarım. Düşünen arkadaşlara fikir verir.


SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

ANGANS

0
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
291
Tepki puanı
10
Aracınız
[MENTION=9520]rider[/MENTION] hondata yazılım lakin bu yazılımı araca aktarmak için ecuya bir parça takılıyor. Direkt olarak OBD girişiyle olmuyor diğer araçlardaki gibi.
 

ANGANS

0
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
291
Tepki puanı
10
Aracınız
[MENTION=9520]rider[/MENTION] üzerinde kalıyor diye biliyorum. Ecu içi açılıyor oraya takılıyor. Çünkü diğer yazılım firmaları öyle sadece yazılımla olsaydı yada araçta takılı kalmasaydı çoktan getirirlerdi bu sistemi. Araç üzerinde kaldığı için masraflı oluyor. Yazılım ayrı para. O parça ayrı para.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
100 dolar daha verirseniz bağlantı aparatını da alıyorsunuz.
Vermezseniz firma sizin için yükleme yapıyor ama değişiklik yapmak için firmaya gitmeniz gerekiyor

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
62
Tepki puanı
4
Yaş
32
Konum
Hatay
İyi akşamlar iyi forumlar belki kötü bi örnek ve kötü bi istek ama biraz önce bomboş otobanda bi scirocco ile kafa kafaya geldik biraz bastıktan sonra fark ettim ki araba 210 da gaz kesiyo hafif yokuş aşağı olduğu için 211 görebildim fd6 lar 240 görüyo diye biliyorum bizim araba daha yere yakın ve altı kapalı daha çok gitmeyi hak etmiyor mu limitör var bu limitörü nasıl kaldırabilirim yazılım falan bi çaresi var mı? Şimdiden teşekkür ederim
6bc1d5eafd22e0ae5b6fef50b25b4d9e.jpg
Fd6 210 geçmiyor kardeşim

SM-J200F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst