• Forumumuzun gelişimini ve ayakta kalmasını desteklemek için, Özel üye olabilir veya Sticker alabilirsiniz, detaylar için lütfen TIKLAYIN!

ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
10
Konum
istanbul
01 EG 946 Bana Adana uzak geldi Ona da İstanbul Ankara da buluştuk... :eek:k:
Şairin dediği gibi ;
"Maviler Giy Bulut Ol
Yesiller Giy Baharım Ol
Bakarsin Bir Gün Beyazlar İçinde Benim Olursun ."
[size=24pt]Fd6ya da Fb7 hep beyaz bir cıvıc olsun istemiştim.[/size]



[move][size=24pt]şimdi artık oldu[/size][/move]




[size=18pt]2010 civic premium
72 bin km
değişeni arka tampon ve kaputda 27 cm boya
[/size]
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
42
Tepki puanı
0
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ne kadara aldınız hocam hayırlı olsun bu arada kazasız belasız günler diliyorum
 
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
10
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

45 bini buldu... [:-] .duv. :aman:
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepki puanı
2
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

boyasız diyo bak bi de yaaa. sen değil miydin abi tüm gün boyayla uğraştım diyen [;)]
bu arada işçilik güzel görünüyo abi, eline emeğine sağlık
 
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
10
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

:D kapı kollarını diyorsun. ... :D
 
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
10
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ben hızımı alamadım pasta cila da yaptım.. .muha.
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepki puanı
2
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

aynen abi kapı kolları ve paçalıklar. pasta cilayı kendin mi yaptın yoksa profesyonel uygula mı yaptırdın
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
997
Tepki puanı
11
Konum
İzmir
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Çok güzel olmuş Eray hocam...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Katılım
28 May 2014
Mesajlar
610
Tepki puanı
10
Konum
istanbul
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ben yaptım pasta cila yı ama...kapı kolları beni aşar
 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,026
Tepki puanı
4
Aracınız
Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Ynt: ACER (YENİ)DEDİLER ZARPADANAK(ANİDEN) GİTTİM ALDIM GELDİM.

Allah kaza bela vermesin. Tekrar hayırlı olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst