• Forumumuzun gelişimini ve ayakta kalmasını desteklemek için, Özel üye olabilir veya Sticker alabilirsiniz, detaylar için lütfen TIKLAYIN!

araç içi ledleri muziğe bağlama yardım??

Can

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
3,621
Tepki puanı
198
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Elektriği hoparlörden alınca bu şekilde yanar diye düşünüyorum bir ihtimal ama yanlış düşünüyor da olabilirim :) daha önce hoparlörden alarak yapanları biliyorum ama bu sistem aynı mı farklı mı onu bilmiyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
1,265
Tepki puanı
2
Konum
istanbul
Bu sistemde modeme benzer tipte bi parça var içinde mikrofonu da var dinleyip tepki veriyo. Kumandası var renk secebiliyosun yada rastgele yapiyosun. Bi de yanıp sönme şeklini 3 farklı biçimde degistirebiliyosun kumandadan. Ben son buluşmada görmüştüm. [MENTION=225]Smoch[/MENTION] arkadaşın is hayatı bu aralar yoğun olduğunu biliyorum o yüzden foruma pek giremiyo. Bi de bi proje üstünde çalışıyo
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
185
Tepki puanı
1
Bu sistemde modeme benzer tipte bi parça var içinde mikrofonu da var dinleyip tepki veriyo. Kumandası var renk secebiliyosun yada rastgele yapiyosun. Bi de yanıp sönme şeklini 3 farklı biçimde degistirebiliyosun kumandadan. Ben son buluşmada görmüştüm. @Smoch arkadaşın is hayatı bu aralar yoğun olduğunu biliyorum o yüzden foruma pek giremiyo. Bi de bi proje üstünde çalışıyo
haklısın ersoy hocam yogundur yoksa cevap yazardı bende hoşuma gitti işte aslında kolay gibi yapılışı ama işte aşamaları bilmek lazım
 
Üst