Araç İçi Perde

Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
471
Tepki puanı
3
Konum
ankara
ARkadaşlar araç içi perde alanınız oldumu hiç aracına. Bad Oto Perdede var ama arka 3 cam olanına 125 TL. isteniyor. Bana biraz pahalı geldi.
 

NoFeaR

Sayfa Yönetim
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
14,661
Tepki puanı
1,769
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FC5 2016
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

Harun hocam, genel cam filmi kullanıyor, aslında filmden daha uzuca bile gelmiş oluyor.
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
471
Tepki puanı
3
Konum
ankara
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

Film var varda yetmiyor. Cok koyu yaptıramadım filmi polisden bıktığımdan. Hanım ve çocuk arka koltukda olduğundan perde ile kamufleyi destekleyim düşüncesindeyim ama bakalım.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

[quote author=khelrun link=topic=996.msg19648#msg19648 date=1416008807]
ARkadaşlar araç içi perde alanınız oldumu hiç aracına. Bad Oto Perdede var ama arka 3 cam olanına 125 TL. isteniyor. Bana biraz pahalı geldi.
[/quote]

Ben film yaptırmadan önce bod otodan aldım perde araca taktım ancak filmsiz bir farklılık göremedim ben dışardan bakılınca içerisi oldukça rahat gözüküyordu ben bir fayda göremediğim için geri iade ettim sağolsunlar iade nedeni bile sormadan aldılar kargo ücreti bile karşılatmadılar iadede. Benim tavsiyem şuanki filmleri söktürün ve 2 numara güzel bi film yaptırın bende arkalar 2 numara ve şimdiye kadar hiç polis çevirmedi
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
784
Tepki puanı
10
Konum
Ataşehir / İstanbul
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

Ben aldim. Bu yaz basinda. Bod mu emin degilim, kartalda elif tunningden aldim. Gorsulerim:

1- ozellikle arka cama takmasi zahmetli, elif tunning deki vatandas takarken biraz kanirtti. Benim usr doseme azicik kanirmisti,zaman icinde topladi ama ben yerini bildigimden hala gozum takilir.

2- arka parca zaman icinde ortadan az bisey bel verdi. Duruyor ama ilk gunki diri durusu yok. Cift tarafli bant ya da kucuk bir cengelli igne ile belki tutturulur ama aracain ust dosemesine zarar veririm diye korkuyorum( zaten takarken biraz bozduk)

3- yan aparatlari tutan klipsler icin kapi icinde montaj yeri olmadigindan, cift tarafli bant kullanildi. Bu da bantin zaman icinde bozulma riskini yaninda getiriyor

4- cocuklular icin mukemmel gunes korumasi sagliyor. Konforlu. Ayrica camlar da sorunsuz acilip kapaniyor

5- 2 hatta 3 numara film gibi duruyor. Iyice yalkina gelip dikkatli bakmadan anlasilmiyor, hem polis stressi yok hem koyu cam filmi imaji....gayet iyi

6- arkadan gelen isiklari iyi kesyior, kararan dikiz aynamiz yok, ama bu o islevi goruyor

7- takmasi cikarmasi biraz zor ama, araca hicbir zarar vermeden orijinal haline dondurebiliyorsunuz, iyi birsey
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

Sizin ki bod değil sanırım bod araca tam uyumlu montaj konusunda sıkıntı yok klipslerle falan montajı sağlanabiliyor. Ancak dediğiniz gibi 3 numara film gibi bir görüntü alamadım
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
471
Tepki puanı
3
Konum
ankara
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

Tesekkur ederim beyler yorumlar için. Arka camımda film yoktu. Arka cam dahil yanlarında numarasını yükselticem.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

[quote author=khelrun link=topic=996.msg19776#msg19776 date=1416160805]
Tesekkur ederim beyler yorumlar için. Arka camımda film yoktu. Arka cam dahil yanlarında numarasını yükselticem.
[/quote]

2 numara film tavsiye ederim
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

[quote author=khelrun link=topic=996.msg19650#msg19650 date=1416010039]
Film var varda yetmiyor. Cok koyu yaptıramadım filmi polisden bıktığımdan. Hanım ve çocuk arka koltukda olduğundan perde ile kamufleyi destekleyim düşüncesindeyim ama bakalım.
[/quote]

Aynı sorun bende de vardı hocam. Bende arkaları 3 numara yaptırdım. Hamdolsun daha hiç sorun olmadı :)
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
471
Tepki puanı
3
Konum
ankara
Ynt: Araç İçi Perde

Ynt: Araç İçi Perde

[quote author=Luvi link=topic=996.msg19858#msg19858 date=1416211117]
Aynı sorun bende de vardı hocam. Bende arkaları 3 numara yaptırdım. Hamdolsun daha hiç sorun olmadı :)
[/quote]

cumartesi hallediyorum inş. :)
 
Üst