Arka Tampon Çarpa

Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
71
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
Aracınız
Selamun Aleyküm Arkadaşlar.Bugün malesef üzülerek söylüyorumki dalginlikla aracımın arka tamponunu direğe çarptım. Çaat diye bir ses geldi tampon gitti dedim ama indim baktım hiç birşey yoktu.Sonrasında inceledim boya da çatlaklar oluşmuş ve alt tamponun devamı çekici demirinin üstüne çıkmış tamamiyle değil ama. Tamponun aerodinamisinde yandaki tırnaklarında hiç birşey yoktu minimetrik açılma olmuş olabilir. Kaskoya mini onarım dahilinde yaptırsammı yoksa bu şekilde kullansam birşey olmazmı.? Teşekkürler iyi forumlar.

Tampon.jpg
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
555
Tepki puanı
6
Konum
KOCAELİ
Aracınız
geçmiş olsun..100-200 liralık maliyeti varsa hiç hasar kayıt dosyası açtırma dışarda yaptır bence...çatlayan boya dökülür zamanla..tazzikli su felan iyce dökülür..
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
589
Tepki puanı
3
Konum
ADANA
Aracınız
Öncelikle geçmiş olsun.
Tamponu komple 250 civarına boyuyorlar ama tabii işinin ehli bir ustaya gitmelisin. Ton farkı olursa araçtan soğumaya sebep yani. Arkadasımızında dediği gibi mini onarımda bile tramerde cıkıyor söylentileri var. Elden yaptırman en mantıklısın. Sinekte küçük ama mide bulandırır hesabı olmasın.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
71
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=923]BOMBOM41[/MENTION] [MENTION=1440]gocebes7[/MENTION] Sağolun arkadaşlar. Haklısınız ama şimdi 250 TL yakın fiyat çıkarsada cebimden vermek yerine kaskoyu bozmadan mini onarımdan neden faydalanmayım diye düşünüyorum. O kadar para veriyorum kaskoya diyede düşünmeden edemiyorum. varsın çıksın tramerde işlem görmeden önceki fotoğrafı delil olarak olucak sonuçta ama ?
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
589
Tepki puanı
3
Konum
ADANA
Aracınız
O konuda haklısınız tabii ki. Fotosu mevcutsa ve kurumsal bir yerde yaptırıyorsanız autoking gibi veya servis gibi oralarda plaka kaydı çıkar diye biliyorum. Satacagınız zaman arattırırsınız içe su serpmek maksatlı


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
71
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
Aracınız
Zaten serviste bayide yaptırdım kaskoyu sanırım onarımda orda oluyor diye biliyorum. Hondanın kendi plazasında bakalım 10 bin bakımına gidicem nasipse sorarım olmazsa. boya üstüne boyamı atılıyor onarım için çok bilgim yok ondan soruyorum :)
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Ve Aleyküm Selam geçmiş olsun öncelikle hocam. Buna benzer bir sıkıntıyı da geçen aylar da ben yaşadım. Öndeki araca arkadan çarpma sonucunda sağ ön tamponum da çatlama ve boya dökülmesi oldu. Servise götürdüm tahmini bedel 500TL kadar tutar 1 hafta ortalama bizde kalır araç dedi. Sonra çalıştığım firma da (otomotiv yedek parça firmasında çalışıyorum) eski abilere danıştım 4. Levent Eski Oto Sanayi'de Emek Oto Kaporta'ya git Ali Abi'yi bul halleder dedi. Neyse adamı buldum sabah 8de verdim 18de aldım aracı, 120TL'ye işi hallettim. Hatta daha önce aynı yerden eşim kaza yapmıştı o zaman servis yapmıştı güya ama adam resimlerini çekmiş yapılan yerdeki kaporta içten açılmaya başlamış. O yüzden servise bulaşma iyi bir kaportacı da hallet bence.
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
71
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
Aracınız
[MENTION=85]Luvi[/MENTION] Teşekkür ediyorum ilgine Ankara'da oturuyorum ama. Renk konusunda arkadaşlar tutmayabilir dediler o yüzden biraz düşünceliyim. Bugün ki olan durumu aktarıcam size öğlen kahvaltıdan sonra balkona sigara içmeye çıkmıştım aracıma bakıyodum. Yanında eski kasa e30 vardı 90 model biraz yakın parketmiş dikkatimi çekti neyse uzatmayım. spora gitmek için çıktım evden çarptığım yeri incelerken birde bi baktım sag tamponun devamında başlangıç yerinden bi sıyrık vardı.Çarpan aracı buldum yolun kenarına çekmiş sürtükten sonra aracı inceledim sol tampon köşesinde yeni bi sıyrık oluşmuştu. Bizimkilerle paylaştım durumu araç sahibi babam. Gerek yok birşey olmaz parayı istersin sonra yarın boydan boya çizer dedi. Ama banada bir fırsat gibi geldi hazır çarpmışken sıyrıgın olması resimi aşagıda atıcam. Ve arabanın altına baktıgımda sol arka amasitörden yağ kaçagı olmuş sanırım patlamış olma ihtimali nedir geçenlerde sert bi çukura girmiştim :s Teşekkürler kazasız belasız günler diliyorum.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Karşı tarafın yapmadığı bir şeyi karşı tarafa yüklersen hem dinen hem de hukuken bu doğru olmaz bence hocam. Ama adamın çizdiği yer için görüşebilirsen en azından özür diler belki. Ankara için burada ki arkadaşların bildiği düzgün bir kaportacı vardır muhtemelen. Amortisör içinde bir gösterin hocam buradan pek anlaşılmıyor.
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
71
Tepki puanı
7
Konum
Ankara
Aracınız
Tabikide amacım karşı tarafa yüklemek değil ama apaçık ortada onun çarptığı bi konuşucam ben yapamadım derse üstelemiycem zaten . kabul edersede ben yaptım karşılayım dersede o şekilde yola çıkıcam araçta aşağıda sürtme yeri yeni. sola doğru kırması gerekiyor aracı çıkışa yönelmek için.
4.jpg
 
Üst