arka tekerlekte -3º ye yakın kamber oluşmuş, aynı model aynı kasa arka tekerleklerinin açısı gözle de olsa problemsiz görünen başka bir FC5 üzerinden sadece arka kısmın yere yakınlığını en ideal ölçebileceğiniz bir yerden referans alıp ölçün, kendi aracınızı da aynı yerden yere yakınlığını ölçüp karşılaştırın eğer sizin aracınızın arkası daha alçak ise arka yaylar, arka süspansiyon takozları gibi parçalarda problem olabilir, ancak sizin aracınızın arka alt yere yakınlığı mesafesi referans aldığınız diğer sorun olmadığı düşünülen diğer FC5 ile aynı ise trackbar, arka rot kolları, arka porya arka aks taşıyıcıları gibi parçaları incelemek gerekiyor.
arka süspansiyon yere bastırıldığı zaman yani yük altına iken arka tekerleklerde bir miktar kamber açısı geçici olarak oluşur yük kalktığı zaman kamber açısı normalde döner düzelir. Bağımsız arka süspansiyonda daha az torsiyon çubuklu olanlarda torsiyon çubuğunun burulma haricinde U şeklinde de esnemesinden bu açı daha fazla oluşabilir.
Bu problem çok kafa karıştırıcı geldi bana, sebebi ise bu modelde bu problemin olmaması gerekirdi diye düşünüyorum. FD6 da vardı bu problem en son
Bende FK7 modeli var arka amortisörler çok yumuşak ancak yaylar sert önlerde ise hem yay hem amortisörler sert olacak biçimde uyarlanmış stock haliyle, 2017 model sport plus değil zaten benim Civic eski FK7 lerden adaptif süsp. yok. çok fazla otomobil kullanmadım ama bu süspansiyon yapısı diğer gördüğüm hiçbir otomobile benzemiyor, performans odaklı bir süspansiyonun gündelik normal kullanıma uyarlanmış bir süspansiyon kadar uzun ömürlü olup olmadığı tartışılır. Uzun lafın kısası süspansiyonun ileride neler göstereceğinden bende korkuyorum. FC5 inde süspansiyonu belli bir miktar performans odaklı gibi duruyor