Bayiden aldığımız güncel fiyatlar

Bende mesela ikisinide kullanmış biri olarak hondanin fb7 kasası kadar sorunsal bir kasa görmedim ayrıca bundan önce 2000 model ve 2011 model fd6 da kullandim , fc5 2018 sonrası akrabalarım dahil bir çok kişide var şükür bir sorun yasamadilar ama görüşünüze saygı duyuyorum. Fiyat konusunda ise tamamen haklısınız hiç bir arac bu paraları haketmiyor ama Honda fc5 bence fiyat performans bakımından halen piyasada alınabilecek en iyi araç bu yüzden Aralık ayına kadar araç yok diyorlar zaten. Tabi bu kişisel görüşüm.
FB7 kasadaki bahsettiğiniz sorunsallar nelerdir, merak ettim? :)
 
Demek oluyor ki kasımın ilk haftası Eco Elegance 'da ÖTV %60 dilimine girecek ve ozamana kadar ki alacağı yaklaşık 6-8 bin zam üzerine birde 12 bin TL ÖTV güncellemesi gelmesiyle toplamda 20 Bin TL daha zamlanacak. Herkes arabasına sahip çıksın. Hala almamış olanlarda Kasım ayından önce araçlarını almaya baksın. Yoksa arada incecik bir çizgi var ucuz ve pahalı arasında.
 
Çiftkurtlar ile konuştum. Ellerinde sadece Civic değil hiç bir Honda modeli yok satışa hazır. Eylül sonu konuşalım falan dediler.
 
Şöyle söyleyim çözümü olmayan p0420 arıza kodu bile arabadan soğumak için yeterli bence ama bu kendi düşüncem.
Bence sizin FB7 tecrübeniz olumsuz ilerlemiş, ama FB7nin sorunlu bir kasa olduğu fikriniz bence yanlış.
Belirttiğiniz kod sürekli fakir karışımda kullanılan Civiclerde görülen bir durum, sadece FB7ye has değilki, çözümü de maalesef katalizörün değişimi.
Basit bir LPG ayarsızlığının kötü bir sonucu.

Kendim uzun süredir Civiclerin kronik sorunlarını gözlemliyorum ve not ediyorum, şu aşamada FB7 kasada sürpriz olarak hava filtre hortumu harici rutinde bütün otomobillerde oluşabilecek sorunlar harici bir kronik sorun belirmedi gibi görünüyor. Zaten temelinde FB7ler FD6ların sorunlarının (direksiyon kutusu ve arka helezon çökmesi gibi) düzeltilip maliyeti arttırmadan makyajlanmaya çalışılmış hali gibi diyebilirim, zaten şasi platformu olarak FD6 ile çok fazla noktada benzerlikleri var.
Açıkçası FB7ler genel olarak bence Civic kasaları içerisinde dayanıklılardan biri gibi görünüyor. Bu düşünceye sahip olanda tek ben değilim,

FB7 iç malzeme kalitesinin sertliği, sportiflikten ziyade aile aracına dönüşmesi ile çokça eleştirildi ve dizel-otomatik opsiyonu da olmadığı için döneminde çok tutulmadı.
Belki bunu tolere etmek için fiyatı muadillerine göre makuldu, servisin yaklaşımı FB7 kasada diğer marka servislerle aynı seviyedeydi.

Bir aracın kronik sorunları zaman ilerledikçe kendini belli eder, FC5in ilk dönemlerinde ortaya çıkan C sütun göçüğü ve ön kaput ayarsızlıkları gibi daha önce Civiclerde çokta görülmeyen kaporta sorunları bence çok rahatsız ediciydi.
Beni en rahatsız eden nokta ise FC5 kasa sonrası servislerin fiyat politikası ve yaklaşımları da ciddi derecede değişmeye başladı, her sorunu daha da kullanıcıya atar hale geldiler, kendi yağımı götürüp uyguna bakımı yaptığım servis artık yağı kabul etmez oldu, bakım fiyatları hızlıca nerdeyse 2 katına çıktı.
Şu anda da yine daha önceki Civic kasalarında bulunmayan klima radyatör sorunu ortaya çıktı.
Kişisel olarak çoğu kullanıcının pek dikkat etmediği yağmurlu havalarda sol ön köşede su toplanma gibi FC5i kullandığım zaman beni çok rahatsız eden bir durum var.
VTEC teklemesi de dikkat edildiğinde FC5te de devam ediyor.

Şu anda araç makyajlandıktan sonra bu sorunların bir miktar daha giderildiğini düşünüyorum ama yine de FC5in dayanıklılık olarak önceki kasalarına göre bence rüştünü ispatlaması gerekli.

Sonuç olarak FC5 genele göre bence gayet iyi bir araç, ancak dayanıklılık konusunda FB7den şu aşamada daha dayanıklı olduğunu düşünmüyorum , tabi bu durum ilerleyen dönemlerde değişebilir ama şu aşamadaki tespitlerim bu yönde.
 
Bence sizin FB7 tecrübeniz olumsuz ilerlemiş, ama FB7nin sorunlu bir kasa olduğu fikriniz bence yanlış.
Belirttiğiniz kod sürekli fakir karışımda kullanılan Civiclerde görülen bir durum, sadece FB7ye has değilki, çözümü de maalesef katalizörün değişimi.
Basit bir LPG ayarsızlığının kötü bir sonucu.

Kendim uzun süredir Civiclerin kronik sorunlarını gözlemliyorum ve not ediyorum, şu aşamada FB7 kasada sürpriz olarak hava filtre hortumu harici rutinde bütün otomobillerde oluşabilecek sorunlar harici bir kronik sorun belirmedi gibi görünüyor. Zaten temelinde FB7ler FD6ların sorunlarının (direksiyon kutusu ve arka helezon çökmesi gibi) düzeltilip maliyeti arttırmadan makyajlanmaya çalışılmış hali gibi diyebilirim, zaten şasi platformu olarak FD6 ile çok fazla noktada benzerlikleri var.
Açıkçası FB7ler genel olarak bence Civic kasaları içerisinde dayanıklılardan biri gibi görünüyor. Bu düşünceye sahip olanda tek ben değilim,

FB7 iç malzeme kalitesinin sertliği, sportiflikten ziyade aile aracına dönüşmesi ile çokça eleştirildi ve dizel-otomatik opsiyonu da olmadığı için döneminde çok tutulmadı.
Belki bunu tolere etmek için fiyatı muadillerine göre makuldu, servisin yaklaşımı FB7 kasada diğer marka servislerle aynı seviyedeydi.

Bir aracın kronik sorunları zaman ilerledikçe kendini belli eder, FC5in ilk dönemlerinde ortaya çıkan C sütun göçüğü ve ön kaput ayarsızlıkları gibi daha önce Civiclerde çokta görülmeyen kaporta sorunları bence çok rahatsız ediciydi.
Beni en rahatsız eden nokta ise FC5 kasa sonrası servislerin fiyat politikası ve yaklaşımları da ciddi derecede değişmeye başladı, her sorunu daha da kullanıcıya atar hale geldiler, kendi yağımı götürüp uyguna bakımı yaptığım servis artık yağı kabul etmez oldu, bakım fiyatları hızlıca nerdeyse 2 katına çıktı.
Şu anda da yine daha önceki Civic kasalarında bulunmayan klima radyatör sorunu ortaya çıktı.
Kişisel olarak çoğu kullanıcının pek dikkat etmediği yağmurlu havalarda sol ön köşede su toplanma gibi FC5i kullandığım zaman beni çok rahatsız eden bir durum var.
VTEC teklemesi de dikkat edildiğinde FC5te de devam ediyor.

Şu anda araç makyajlandıktan sonra bu sorunların bir miktar daha giderildiğini düşünüyorum ama yine de FC5in dayanıklılık olarak önceki kasalarına göre bence rüştünü ispatlaması gerekli.

Sonuç olarak FC5 genele göre bence gayet iyi bir araç, ancak dayanıklılık konusunda FB7den şu aşamada daha dayanıklı olduğunu düşünmüyorum , tabi bu durum ilerleyen dönemlerde değişebilir ama şu aşamadaki tespitlerim bu yönde.


Uzun uzun yazmışsınız tabii ki de görüşünüze saygı duyuyorum, araç biraz şans meselesi derler ya benim içim fb7 kasalara ısınmadı ha ama seni bir gün yolda birakdimi hayır alabilen arkadaşlarda 2015 den sonraki kasaları tavsiye ediyorum.
 
Uzun uzun yazmışsınız tabii ki de görüşünüze saygı duyuyorum, araç biraz şans meselesi derler ya benim içim fb7 kasalara ısınmadı ha ama seni bir gün yolda birakdimi hayır alabilen arkadaşlarda 2015 den sonraki kasaları tavsiye ediyorum.
Isınmadığınız çok belli :)
Ben FC5ten sonraki 2021 kasayı bekliyorum, inş düşündüğüm gibi FC5'in sorunsuz ve teknolojik açıdan ciddi atılım yapmış hali olur.
 
Civic Elegance Eco için kabaca şöyle bir hesap yaptım: Son bir yılda aylık ortalama 3.300 TL zam gelmiş. Kabaca Kasım veya Aralık zammında muhtemelen %60 lık dilime girecek.
 
Geri
Üst